Avatar billede sploof Nybegynder
18. august 2011 - 20:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til oprydning.

Hejsa.

Jeg vil meget gerne have hjælp til at rydde op i min makkers computer. Alle overflødige programmer skal fjernes, da den er meget MEGET langsom i opstart og generelt.

Jeg har kørt en cclean og anti-malware. Jeg smider lige en HJT.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\BDTUpdateService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgnsx.exe
C:\Programmer\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\AVG\AVG8\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqbam08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqgpc01.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\SNDVOL32.EXE
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\WINDOWS\system32\msiexec.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\HJT\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.yahoo.com/search/ie.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://politiken.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,SearchAssistant = http://www.crawler.com/search/ie.aspx?tb_id=60327
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,CustomizeSearch = http://dnl.crawler.com/support/sa_customize.aspx?TbId=60327
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.crawler.com/search/ie.aspx?tb_id=60327
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = http://dnl.crawler.com/support/sa_customize.aspx?TbId=60327
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R3 - URLSearchHook: (no name) - *{1CB20BF0-BBAE-40A7-93F4-6435FF3D0411} - (no file)
R3 - URLSearchHook: (no name) - *{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
R3 - URLSearchHook: AVG Security Toolbar BHO - {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - C:\Programmer\AVG\AVG8\Toolbar\IEToolbar.dll
F2 - REG:system.ini: UserInit=Userinit.exe,
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: (no name) - {1CB20BF0-BBAE-40A7-93F4-6435FF3D0411} - C:\Programmer\Crawler\Toolbar\ctbr.dll
O2 - BHO: Browser Defender BHO - {2A0F3D1B-0909-4FF4-B272-609CCE6054E7} - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\PCTBrowserDefender.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar BHO - {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - C:\Programmer\AVG\AVG8\Toolbar\IEToolbar.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O2 - BHO: HP Smart BHO Class - {FFFFFFFF-CF4E-4F2B-BDC2-0E72E116A856} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Crawler Toolbar - {4B3803EA-5230-4DC3-A7FC-33638F3D3542} - C:\Programmer\Crawler\Toolbar\ctbr.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - C:\Programmer\AVG\AVG8\Toolbar\IEToolbar.dll
O3 - Toolbar: PC Tools Browser Guard - {472734EA-242A-422B-ADF8-83D1E48CC825} - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\PCTBrowserDefender.dll
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3Tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe irprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BMMGAG] RunDll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\pwrmonit.dll,StartPwrMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BMMLREF] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\BMMLREF.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPMN] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "c:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ISTray] "C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes' Anti-Malware] "C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe" /starttray
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes' Anti-Malware (reboot)] "C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" /runcleanupscript
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Service Live] amxnvonmd.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [S0UNDMAN] c:\windows\system32\S0UNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [PC Tilecomgm] Tilecomgm.com
O4 - HKLM\..\RunOnce: [Malwarebytes' Anti-Malware] C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe /install /silent
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: Crawler Search - tbr:iemenu
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Vis eller skjul HP Smart Web Printing - {DDE87865-83C5-48c4-8357-2F5B1AA84522} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O15 - Trusted Zone: http://www.filmstriben.dk
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1195569306129
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1201277310237
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgpp.dll
O18 - Protocol: tbr - {4D25FB7A-8902-4291-960E-9ADA051CFBBF} - C:\Programmer\Crawler\Toolbar\ctbr.dll
O20 - Winlogon Notify: avgrsstarter - avgrsstx.dll (file missing)
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O23 - Service: Ad-Aware 2007 Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - Unknown owner - C:\Documents and Settings\T43\Skrivebord\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe (file missing)
O23 - Service: AVG Free8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Browser Defender Update Service - Unknown owner - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\BDTUpdateService.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: IBM PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: QCONSVC - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: PC Tools Auxiliary Service (sdAuxService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
O23 - Service: PC Tools Security Service (sdCoreService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Programmer\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

--
End of file - 15062 bytes
18. august 2011 - 20:34 #1
Puha --- YFFER PYFFER - der er en del meget 'mistænkelige elementer' !!!

Jeg vil (skal) se en frisk FULD kørsel med MalwareBytes + Log - Husk at opdatere den først

Derefter en frisk log fra HiJackThis ...

--- Senere ---

* Der er 'rester' en en gammel Symantec/Norton ->
ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe
Gem og kør programmet

* Det er en GAMMEl AVG8 du (også) køre med - Afinstaleres!

* Yahoo! Toolbar - Afinstall

* &Crawler Toolbar - Afinstall

* Du skal opdatere AcrobatReader ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAKlik det der Google Halløj)

* (Mere kan/vil følge...)
Avatar billede sploof Nybegynder
18. august 2011 - 22:20 #2
MALWAREBYTES: ingen fejl - Den tog nok dem der var, da jeg kørte en overflade scanning.

Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.1.1800
www.malwarebytes.org

Database version: 7500

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

mbam-log-2011-08-18 (22-18-43).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|)
Objekter skannet: 233899
Tid gået: 1 time(e), 12 minut(ter), 57 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

HJT:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\csrss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\BDTUpdateService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgrsx.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgnsx.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
C:\Programmer\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
C:\Programmer\AVG\AVG8\avgcsrvx.exe
C:\WINDOWS\System32\alg.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqbam08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqgpc01.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\Update.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\NOTEPAD.EXE
C:\Programmer\HJT\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe
C:\WINDOWS\system32\wbem\wmiprvse.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.yahoo.com/search/ie.html
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://politiken.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,SearchAssistant = http://www.crawler.com/search/ie.aspx?tb_id=60327
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,CustomizeSearch = http://dnl.crawler.com/support/sa_customize.aspx?TbId=60327
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.crawler.com/search/ie.aspx?tb_id=60327
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = http://dnl.crawler.com/support/sa_customize.aspx?TbId=60327
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
R3 - URLSearchHook: (no name) - *{1CB20BF0-BBAE-40A7-93F4-6435FF3D0411} - (no file)
R3 - URLSearchHook: (no name) - *{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)
R3 - URLSearchHook: AVG Security Toolbar BHO - {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - C:\Programmer\AVG\AVG8\Toolbar\IEToolbar.dll
F2 - REG:system.ini: UserInit=Userinit.exe,
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: (no name) - {1CB20BF0-BBAE-40A7-93F4-6435FF3D0411} - C:\Programmer\Crawler\Toolbar\ctbr.dll
O2 - BHO: Browser Defender BHO - {2A0F3D1B-0909-4FF4-B272-609CCE6054E7} - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\PCTBrowserDefender.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgssie.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: AVG Security Toolbar BHO - {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - C:\Programmer\AVG\AVG8\Toolbar\IEToolbar.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O2 - BHO: HP Smart BHO Class - {FFFFFFFF-CF4E-4F2B-BDC2-0E72E116A856} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O3 - Toolbar: Norton AntiVirus - {42CDD1BF-3FFB-4238-8AD1-7859DF00B1D6} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll
O3 - Toolbar: &Crawler Toolbar - {4B3803EA-5230-4DC3-A7FC-33638F3D3542} - C:\Programmer\Crawler\Toolbar\ctbr.dll
O3 - Toolbar: AVG Security Toolbar - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - C:\Programmer\AVG\AVG8\Toolbar\IEToolbar.dll
O3 - Toolbar: PC Tools Browser Guard - {472734EA-242A-422B-ADF8-83D1E48CC825} - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\PCTBrowserDefender.dll
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3Tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe irprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BMMGAG] RunDll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\pwrmonit.dll,StartPwrMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BMMLREF] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\BMMLREF.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPMN] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "c:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ccRegVfy] C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccRegVfy.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG8_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ISTray] "C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsTray.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes' Anti-Malware] "C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe" /starttray
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Service Live] amxnvonmd.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [S0UNDMAN] c:\windows\system32\S0UNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [PC Tilecomgm] Tilecomgm.com
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: Crawler Search - tbr:iemenu
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Vis eller skjul HP Smart Web Printing - {DDE87865-83C5-48c4-8357-2F5B1AA84522} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O15 - Trusted Zone: http://www.filmstriben.dk
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1195569306129
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1201277310237
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Programmer\AVG\AVG8\avgpp.dll
O18 - Protocol: tbr - {4D25FB7A-8902-4291-960E-9ADA051CFBBF} - C:\Programmer\Crawler\Toolbar\ctbr.dll
O20 - Winlogon Notify: avgrsstarter - avgrsstx.dll (file missing)
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O23 - Service: Ad-Aware 2007 Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - Unknown owner - C:\Documents and Settings\T43\Skrivebord\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe (file missing)
O23 - Service: AVG Free8 E-mail Scanner (avg8emc) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgemc.exe
O23 - Service: AVG Free8 WatchDog (avg8wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\PROGRA~1\AVG\AVG8\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Browser Defender Update Service - Unknown owner - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\BDTUpdateService.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe
O23 - Service: Symantec Password Validation Service (ccPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccPwdSvc.exe
O23 - Service: IBM PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: Norton AntiVirus Auto Protect (navapsvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton AntiVirus\navapsvc.exe
O23 - Service: QCONSVC - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: ScriptBlocking Service (SBService) - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\SYMANT~1\SCRIPT~1\SBServ.exe
O23 - Service: PC Tools Auxiliary Service (sdAuxService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
O23 - Service: PC Tools Security Service (sdCoreService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Programmer\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe

--
End of file - 14709 bytes

Jeg er igang med at de andre punkter nu....
19. august 2011 - 09:45 #3
Hmmm... Jeg bemærker specielt denne ->
[S0UNDMAN] c:\windows\system32\S0UNDMAN.EXE

Det er TALLET 0 og ikke BOGSTAVET O

------------------------------------------------------------------------

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://www.yahoo.com/ (...)
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,SearchAssistant = http://www.crawler.com/ (...)
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,CustomizeSearch = http://dnl.crawler.com/ (...)
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http://www.crawler.com/ (...)
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch = http://dnl.crawler.com/ (...)

R3 - URLSearchHook: (no name) - *{1CB20BF0-BBAE-40A7-93F4-6435FF3D0411} - (no file)
R3 - URLSearchHook: (no name) - *{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} - (no file)

F2 - REG:system.ini: UserInit=Userinit.exe,

O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll
O2 - BHO: HP Print Enhancer - {0347C33E-8762-4905-BF09-768834316C61} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_printenhancer.dll

O2 - BHO: (no name) - {1CB20BF0-BBAE-40A7-93F4-6435FF3D0411} - C:\Programmer\Crawler\Toolbar\ctbr.dll

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Programmer\Yahoo!\Companion\Installs\cpn\yt.dll

O3 - Toolbar: &Crawler Toolbar - {4B3803EA-5230-4DC3-A7FC-33638F3D3542} - C:\Programmer\Crawler\Toolbar\ctbr.dll

O3 - Toolbar: PC Tools Browser Guard - {472734EA-242A-422B-ADF8-83D1E48CC825} - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\PCTBrowserDefender.dll

O4 - HKLM\..\Run: [ibmmessages] C:\Programmer\IBM\Messages By IBM\ibmmessages.exe

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Programmer\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"

O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Service Live] amxnvonmd.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [S0UNDMAN] c:\windows\system32\S0UNDMAN.EXE
O4 - HKLM\..\RunServices: [PC Tilecomgm] Tilecomgm.com

O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O8 - Extra context menu item: Crawler Search - tbr:iemenu
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\Office10\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Vis eller skjul HP Smart Web Printing - {DDE87865-83C5-48c4-8357-2F5B1AA84522} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll

O18 - Protocol: tbr - {4D25FB7A-8902-4291-960E-9ADA051CFBBF} - C:\Programmer\Crawler\Toolbar\ctbr.dll
O20 - Winlogon Notify: avgrsstarter - avgrsstx.dll (file missing)

Genstart normalt...

---

Og så de andre procedurer i #1

---

En frisk Log fra HiJackThis derefter...
Avatar billede sploof Nybegynder
19. august 2011 - 10:47 #4
MALWAREBYTES:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.51.1.1800
www.malwarebytes.org

Database version: 7506

Windows 5.1.2600 Service Pack 3
Internet Explorer 8.0.6001.18702

mbam-log-2011-08-19 (10-45-45).txt

Skanningstype: Hurtig skanning
Objekter skannet: 170352
Tid gået: 11 minut(ter), 10 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
Hukommelses Moduler Inficeret: 0
Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 0

Hukommelses Processorer Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Filer:
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

HJT:

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
C:\Programmer\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\Programmer\AVAST Software\Avast\avastUI.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\BDTUpdateService.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\Programmer\Spyware Terminator\sp_rsser.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqbam08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqgpc01.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\Programmer\HJT\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://politiken.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: Browser Defender BHO - {2A0F3D1B-0909-4FF4-B272-609CCE6054E7} - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\PCTBrowserDefender.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Programmer\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll (file missing)
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O2 - BHO: HP Smart BHO Class - {FFFFFFFF-CF4E-4F2B-BDC2-0E72E116A856} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll
O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Programmer\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3Tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe irprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BMMGAG] RunDll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\pwrmonit.dll,StartPwrMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BMMLREF] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\BMMLREF.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPMN] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "c:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre6\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes' Anti-Malware] "C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe" /starttray
O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Programmer\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O15 - Trusted Zone: http://www.filmstriben.dk
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1195569306129
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1201277310237
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O23 - Service: Ad-Aware 2007 Service (aawservice) - Lavasoft - C:\Programmer\Lavasoft\Ad-Aware 2007\aawservice.exe
O23 - Service: Apple Mobile Device - Apple Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Apple\Mobile Device Support\AppleMobileDeviceService.exe
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Programmer\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - Unknown owner - C:\Documents and Settings\T43\Skrivebord\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe (file missing)
O23 - Service: Bonjour tjeneste (Bonjour Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\Bonjour\mDNSResponder.exe
O23 - Service: Browser Defender Update Service - Unknown owner - C:\Programmer\Spyware Doctor\BDT\BDTUpdateService.exe
O23 - Service: IBM PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: QCONSVC - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: PC Tools Auxiliary Service (sdAuxService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsAuxs.exe
O23 - Service: PC Tools Security Service (sdCoreService) - PC Tools - C:\Programmer\Spyware Doctor\pctsSvc.exe
O23 - Service: Spyware Terminator Realtime Shield Service (sp_rssrv) - Crawler.com - C:\Programmer\Spyware Terminator\sp_rsser.exe

--
End of file - 9648 bytes
19. august 2011 - 11:01 #5
Nydeligt!

Og [Avast] er kommet på 'dyret' !

---

Lidt 'oprydning' ->

Gå i Start - [Kør] - Services.msc

Find Tjenesten (Hvis den er der)

* AVG Anti-Spyware Guard - Unknown owner

stop den hvis den kører, højreklik på den og vælg Starttype Deaktiveret.

Genstart normalt...

---

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O2 - BHO: NAV Helper - {BDF3E430-B101-42AD-A544-FADC6B084872} - C:\Programmer\Norton AntiVirus\NavShExt.dll (file missing)
O2 - BHO: HP Smart BHO Class - {FFFFFFFF-CF4E-4F2B-BDC2-0E72E116A856} - C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Smart Web Printing\hpswp_BHO.dll

O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"

O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - Unknown owner - C:\Documents and Settings\T43\Skrivebord\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe (file missing)

Genstart normalt...

---

Afinstall
* Bonjour tjeneste (Bonjour Service)
* Apple Mobile Device

---

Jeg tror ikke rigtig på
* Ad-Aware 2007
* Spyware Doctor

Afinstall!

---

Du mangler AcrobatReader ->
http://get.adobe.com/dk/reader/  (FRAKlik det der Google Halløj)

---

Oprydning med CCleaner...

---

Hvordan kører PC'en så nu ?
Avatar billede sploof Nybegynder
19. august 2011 - 16:51 #6
Pc'en kører meget bedre nu, og det er faktisk muligt at arbejde på den! :)

Tusind tak. Du er som altid en kæmpe hjælp!

Smid et svar, så du kan få dine point.
19. august 2011 - 17:43 #7
Ping...

Forventer du har gennemført #5 proceduren ?

* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT -> http://spywareinfo.dk/index.htm#/tip-og-tricks/opret_et_systemgendannelsespunkt.htm
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering
Avatar billede sploof Nybegynder
27. august 2011 - 10:57 #8
Hey igen, karise_larry.

Jeg ripper lige kortvarig op i denne tråd igen.

Hver gang jeg starter computeren, står den og loader i meget lang tid. nogle gange fryser den helt, og jeg bliver nød til at genstarte. Når windows er startet og skrivebordet vises, så kan jeg hører at den loader med sådan 3 hurtige load (eller hvordan man nu skal forklare det.) så går der 2-3 sekunder og så gentager det sig. Nogle gange går der 2min før jeg kan bruge den og andre gange 5-10min. Altså hele skrivebordet er låst imens det står på.

Det er nu kun i opstarten, da alt andet ellers kører perfekt. Jeg prøver at lige at smide en HJT, og så kunne du måske se om der er et program som kører i baggrunden. Jeg vil selvfølgelig give dig point for din hjælp.

HJT:
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\WINDOWS\system32\RunDll32.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe
C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe
C:\Programmer\AVAST Software\Avast\avastUI.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqSTE08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqbam08.exe
C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqgpc01.exe
C:\Programmer\Mozilla Firefox\plugin-container.exe
C:\Programmer\HJT\Trend Micro\HiJackThis\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://politiken.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Programmer\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O2 - BHO: Windows Live Sign-in Helper - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll
O2 - BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll
O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Programmer\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll
O3 - Toolbar: avast! WebRep - {8E5E2654-AD2D-48bf-AC2D-D17F00898D06} - C:\Programmer\AVAST Software\Avast\aswWebRepIE.dll
O4 - HKLM\..\Run: [S3TRAY2] S3Tray2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe irprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [BMMGAG] RunDll32 C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\pwrmonit.dll,StartPwrMonitor
O4 - HKLM\..\Run: [BMMLREF] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\BMMLREF.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPMN] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [StorageGuard] "c:\Programmer\VERITAS Software\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Fælles filer\Java\Java Update\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] C:\Programmer\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes' Anti-Malware] "C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe" /starttray
O4 - HKLM\..\Run: [avast] "C:\Programmer\AVAST Software\Avast\avastUI.exe" /nogui
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe ARM] "C:\Programmer\Fælles filer\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Programmer\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe
O15 - Trusted Zone: http://www.filmstriben.dk
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1195569306129
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1201277310237
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\System32\browseui.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: avast! Antivirus - AVAST Software - C:\Programmer\AVAST Software\Avast\AvastSvc.exe
O23 - Service: IBM PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Programmer\Java\jre6\bin\jqs.exe
O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - C:\Programmer\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamservice.exe
O23 - Service: QCONSVC - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE

--
End of file - 7715 bytes
27. august 2011 - 11:10 #9
Hmmm...

Gå i Start - [Kør] - cmd.exe

I boxen skriv: CHKDSK  C:  /F  /R  /V  -> ENTER

Genstart normalt - og la' den køre CHKDSK ved næste opstart...

og/eller

Sæt Windows cd'en i drevet > når den popper-op så luk den ned oppe i det røde X i højre hjørne.
Gå i Start - Kør - Skriv:
SFC.exe    /scannow > ENTER
Der kommer en bjælke så længe scanningen køre - og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.
Indsæt din Windows CD/DVD, hvis du bliver bedt om det.
Efter scanningen > Genstart...
Avatar billede sploof Nybegynder
27. august 2011 - 13:41 #10
Det ser ud til at have virket. Endnu en gang, tusind tak for hjælpen.

Hvordan gir jeg dig point? Kan du smide endnu et svar, eller skal jeg oprette et indlæg med point til dig?
27. august 2011 - 13:59 #11
Det er fint nok ...

* Oprydning med CCleaner
* Opret et FRISK SYSTEMGENDANNELSESPUNKT -> http://spywareinfo.dk/ (...)
* CCleaner - værktøjer - Systemgendannelse - Slet de gamle punkter
* Defragmentering
Avatar billede sploof Nybegynder
27. august 2011 - 18:32 #12
Done...og endnu en gang tak :)