Avatar billede TIversen Novice
17. august 2011 - 12:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tjen penge og få gratis reklame i en god sags tjeneste

Hej alle!

For godt 3 mdr siden startede jeg mit site

http://www.nemprogrammering.dk

Dette er et site hvor vi/jeg gratis udbyder undervisnings videoer omkring web udvikling og programmering. Mit mål er at få siden udbygget så meget som muligt og har derfor besluttet at alle reklame indtægter skal gå til nye videoer...

Siden har fra starten være en kæmpe success med over 100 unikke besøgende hver dag - Derfor har jeg også valgt at lancere en engelsk udgave af siden( http://www.beginnertuts.com/ )... "problemet" er bare, at der nu er så travlt at jeg ikke kan nå at lave alle videoer selv! - Derfor udbyder jeg nu opgaven om at lave en serie af videoer til min side mod en betaling....

Din opgave vil altså være:

At lave en serie af ca. 10 videoer omkring et næsten valgfrit emne. F. eks:

- Joomla

- Wordpress

- Asp.

- Udbygning af vores php eller mysql serie

- Drupal

- Eller noget helt tredje

Du får til gengæld:

- Betaling: 700 kr.

- Link på siden til din egen side (god reklame)

- Mulighed for at promovere dig selv og dit firma lidt i videoerne.

- Mulighed for at blive set af vores mere en 3000 månedlige besøgende

Du skal altså lave en serie af videoer i en god sags tjeneste, da det vil hjælpe en masse andre der kunne tænke sig at lære noget om det givne emne. Betaling er på 700 kr. da det er det jeg pt. har i overskud fra reklame indtægter ( de går ubeskåret til nye videoer ) - Derudover får du selvfølgelig en unik mulighed for at promovere dit egen firma igennem videoerne og via vores side....

Håber du vil være med til at støtte vores site og samtidig få lidt reklame og tjene lidt penge på det.
Avatar billede LiveAdmin_DK Nybegynder
20. august 2011 - 21:34 #1
Hej,

Det lyder da meget spændene.
Jeg sidder og programere lidt i forskellige sprog bla. asp.net
og jeg kunne da godt lave nogle videoer til dig.
Jeg programerer på freelance basis - så jeg har intet firma.

Kunne du sende en mail til mig? simonriisolesen@gmail.com

Med venlig hilsen

Simon Riis Olesen
Avatar billede TIversen Novice
21. august 2011 - 11:42 #2
Til Simon: Jeg skriver lige en mail til dig...

Til Alle andre der evt ser denne tråd: Opgaven er blevet givet, jeg vil dog løbende sætte flere opgavern i udbud når der er økonomiske midler til det...

Hold derfor øje med job/opgaver kategorien

Mvh.

Thomas