Avatar billede kerbs Novice
16. august 2011 - 18:30 Der er 1 løsning

Ny Router - Wireless virker - men ikke kabel

Hej Folkens,

Nu har jeg fået købt mig en ASUS RT-N56U Router - og jeg troede alt bare var let med dette vidunder - men jeg er blevet klogere..

JEg har kørt deres "Quick setup" - og det fungerede ikke en skid - den fandt aldrig mit net.
Men efter at have sat den over på at stå som Router, så fandt den nettet, og har smidt mit trådløse op og kører, uden problemer.

Dog kan jeg bare ikke komme på nettet med mit kabel?!?!

Kabel sidder korrekt i, og ellers havde jeg jo heller ikke kunne være inde i settings på routeren.

Hvad fanden gør jeg forkert?
Kan simpelthen ikke se det.

Det skal siges, at jeg har Waoo fibernet, og boksen sidder i stuen, og jeg har trukket kabel fra fiberboksen ind til RT-N56U - og herfra har jeg så kabel til min PC.
Det fungerede glimrende på min gamle router..
--
Avatar billede kerbs Novice
16. august 2011 - 19:01 #1
Okay, nu virker det så..
Jeg satte den over på IP Sharing mode(Default) - som den stod til standard, hvor det ikke virkede..

Tror måske lidt mit kabel er lidt skod - selvom min speed nu siger det er ganske fint.