Avatar billede geekzone Nybegynder
16. august 2011 - 12:09 Der er 8 kommentarer

Toshiba Qosmio X300 V15

Hej Folkens...

Jeg har lige opdateret til windows 7 - fra en ren installation.

Men af en eller anden grund virker mit touchpad ikke :S

Har forsøgt at hente driveren fra følgende side:

http://driver-toshiba.blogspot.com/2009/11/toshiba-qosmio-x300-drivers-for-windows.html

Men uden held - har også opdateret alle mine windows drivers - dog uden held....

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2011 - 12:22 #1
du kunne lade dig registrere med slimdrivers - er et krav
den er helt gratis

den kan muligvis finde din driver

den til venstre

http://www.driverupdate.net/

m.v.h
Avatar billede geekzone Nybegynder
17. august 2011 - 09:43 #2
hey.

Denne update virkede ikke, den fandt dog driveren - men det virker ikke :(
Avatar billede geekzone Nybegynder
17. august 2011 - 11:52 #4
Forsøger lige :)
Avatar billede geekzone Nybegynder
17. august 2011 - 13:27 #5
Det virkede desværre ikke :( :( :(

Har du andre forslag? - Der virkede med vista
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2011 - 15:23 #6
hvis du under install af den højreklikker på filen og sætter den i kompabilitet som vista hvad sker der så
det skulle gøre at win 7 tror det er en vista fil der kan bruges i win 7 hvis du forstå hvad jeg skriver
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2011 - 15:24 #7
det skulle have været som en kommentar - beklager
Avatar billede geekzone Nybegynder
17. august 2011 - 19:35 #8
Har ikke computeren ved mig lige PT - men kigger på det imorgen :)

PS: Tak for din tid - mangler dog stadig lidt hjælp - men du er en god person at have på et forum :)