Avatar billede smount Nybegynder
15. august 2011 - 14:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dropdown menu forsvundet

Hej Eksperter,

Jeg kunne godt tænke mig at lære noget Visual Basic, og derfor er jeg begyndt at læse nogle guides. Jeg er helt ny på dette felt.

Jeg er løbet ind i et problem, der er vældigt irriterende.
Når jeg prøver at skrive noget kode, så er min editor stoppet med at komme med forslag til hvad jeg kan skrive.

Tidligere har jeg fået en dropdown menu der så således ud:
http://imageshack.us/photo/my-images/714/unledzba.png/

Imidlertid har jeg kun problemet i Excel, dvs. hvis jeg åbner editoren fra Word foreslår den stadig kode.

Kan I hjælpe mig med at få denne dropdown-menu tilbage igen?

På forhånd tak,

Med venlig hilsen
Sean
Avatar billede sproc_ket12 Nybegynder
15. august 2011 - 14:02 #1
Er det ikke IntelliSense der er er blevet slået fra ?
Avatar billede smount Nybegynder
15. august 2011 - 14:12 #2
Det kunne sagtens være. Ved du hvordan jeg aktiverer jeg det igen?

Funktionan 'Auto List Members' er i hvert fald slået til under Tools->Options
Avatar billede smount Nybegynder
16. august 2011 - 11:20 #4
Jeg har prøvet undersøge det hele lidt nærmere. Jeg tror mit IntelliSense virker fint, da jeg kan få dropdown-menuen frem vha. ctrl + j, og dropdown menuen kommer også frem ved brug af anden kode (fx As).

Findes der en måde hvorpå jeg kan resette min Visual Basic editor på en eller anden måde?
Avatar billede sproc_ket12 Nybegynder
16. august 2011 - 11:31 #5
Jeg ved det faktisk ikke. Kan ikke umiddelbart finde det.
Avatar billede smount Nybegynder
16. august 2011 - 11:36 #6
Jeg har prøvet at slette alle strengene i regedit, men det har ikke haft nogen effekt.
Avatar billede smount Nybegynder
29. august 2011 - 16:12 #7
Jeg lukker spørgsmålet, da jeg ikke har kunnet finde svar på mit spørgsmål.