Avatar billede dk-morten Nybegynder
15. august 2011 - 00:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

regler for import og afgifter?

Hej alle eksperter.
jeg har prøvet og sige rundt på nettet om hvad regler der er før importering af varer fra udlandet, samt afgifter vedrørende specifikke ting. eks hvis man vil importere blæk til printere, papir, covers osv. hvor finder jeg så hvor meget afgift jeg skal betale og hvad import regler der er for sådanne ting hvis det er til en virksomhed?
håber i kan hjælpe Mig :)

mvh
morten
Avatar billede vejmand Juniormester
15. august 2011 - 00:52 #1
Mon ikke det er Skat's hjemmeside du skal have fat i: http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=161192
Avatar billede dk-morten Nybegynder
15. august 2011 - 01:13 #2
Syntes ikk jeg kunne finde noget der jeg søgte men jeg prøver lige og læse det i morgen, er der evt nogen sider hvor man kan få råd og vejledning angående opstart af en virksomhed som beskæftiger sig med sådan nogen ting?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
15. august 2011 - 03:55 #3
er det EU eller ej?
ret afgørende
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. august 2011 - 09:49 #4
Du starter her: http://skat.dk/SKAT.aspx?oId=1649690&vId=0 - så giver det nogenlunde sig selv.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. august 2011 - 09:51 #5
p.s. - husk lige at få lukket http://www.eksperten.dk/spm/945070
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. august 2011 - 09:52 #6
...og så læste jeg ikke ordentligt - beklager. Mit link er til privates import, mens du skal have fat på vejmands link for erhvervsimport.
Avatar billede dk-morten Nybegynder
18. august 2011 - 17:43 #7
Så er jeg tilbage :)

mrmox2: Det er fra EU :)

Super vejmand, jeg læser på liv og løs..!

Flere råd og vejledning er velkommen! Søger alt den information jeg kan komme til omkring sådanne ting lige pt så jeg kan blive så "klog" som mulig på området.
Avatar billede dk-morten Nybegynder
29. oktober 2013 - 08:18 #8
Lukket
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2013 - 10:38 #9
Hmmm, slet ingen ting du kunne bruge???
Avatar billede dk-morten Nybegynder
29. oktober 2013 - 10:51 #10
Havde ikke set denne tråd i 2 år så gad ikke til at kontakte nogen med de points. Men det kan jeg da godt gøre hvis det gør dig glad
Avatar billede vejmand Juniormester
29. oktober 2013 - 13:55 #11
Nu handler det jo ikke om at gøre mig glad, men om hvordan man opfører sig her på siden. Betragt min kommentar som hjælp til selvhjælp.
Hvis du fortsat forventer hjælp til dine spørgsmål, er det nok ikke vejen frem at udtrykke du ikke gider kontakte hjælperne for at give point.
At du venter 2 år er da ingen grund til at ignorere hjælperne?