Avatar billede Obbi Nybegynder
13. august 2011 - 19:09 Der er 4 kommentarer

Microphone. kan høre mig selv?

Hej. har lige fået mit wireless astro A40 headset. micen køre over USB. Men problemet er at jeg kan høre mig selv "svagt" igennem micen. Nogen der ved hvordan jeg får dette væk ? Bruger windows 7 som system.
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. august 2011 - 19:30 #1
Hvilket lydsystem? har du sm her mulighed for akustisk undertrykkelse.
http://img861.imageshack.us/f/lydstyrke.jpg/
Avatar billede Obbi Nybegynder
13. august 2011 - 19:34 #2
har gjort det :S Virker ikke.
Avatar billede kristianiversen Nybegynder
13. august 2011 - 19:57 #3
Hej

Prøv at åben mixeren ved at klikke på volumekontrollen nede i højre hjørne => Tryk på Systemlyde => Vælg fanen "Optagelse" => Marker Microphone => Tryk Egenskaber => Vælg fanen "Lyt" => Fjern hak i "Lyt til denne enhed" (hvis der er et)
Avatar billede Obbi Nybegynder
13. august 2011 - 20:04 #4
har fundet ud af det er en featur der er i de nye gaming headsets at man kan høre sig selv for man ikke råber osv. men ingen steder hvordan man slår det fra