Avatar billede mwhas Praktikant
05. august 2011 - 23:18 Der er 9 kommentarer

hop til en andre side automasik

Hej eksperter

Jeg har bruge for html koder for at automatisk springe fra et domæne til at andre.

Det er det samme som Forum.dk hopper til http://sondagsavisen.dk/ og tips.dk hopper til danksspil.dk

Håber I forstå hvad jeg minder ;)

Mwhas
Avatar billede NielsErikP Mester
05. august 2011 - 23:34 #1
Hej...
Tror Forum.dk har 2 domænenavne nemlig forum.dk og Søndagsavisen.dk...
Sådan forstået at Hosteren "Redirecter" forum.dk til Søndagsavisen.dk via noget DNS opsætning.
Så skaf dig de domæne navne du skal bruge og så få din "Hoster" til at redirecte dem til et bestemt et af dem.
Tror og kun tror at det ikke kan gøres med HTML koder.
Avatar billede pstidsen Novice
06. august 2011 - 00:02 #2
Før jeg læste NielsErikPs indlæg forstod jeg det sådan at du bare ville have noget kode til at redirecte en side til en anden. Det kan du sagtens!

Men du skal selvfølgelig eje begge domæner! Den omtimale måde at redirecte på er DNS. Hvis du ikke kan finde ud af det er det bare at google "redirect html" eller "redirect javascript".
Avatar billede majbom Novice
06. august 2011 - 08:46 #3
<meta http-equiv="refresh" content="2;url=http://exp.dk/">

sender dig videre til exp.dk efter 2 sekunder.

koden placeres i <head>-sektionen...
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. august 2011 - 09:24 #4
Du kan også gøre det med java script:

<script type="text/javascript">
<!--
window.location = "http://www.exp.dk/";
//-->
</script>
Avatar billede pstidsen Novice
06. august 2011 - 13:18 #5
Du må IKKE bruge en kode der tager 2 sekunder om at redirecte! Det er gor lang tid. Den skal gøre det MED DET SAMME!
Avatar billede majbom Novice
06. august 2011 - 17:23 #6
-> #5 - nu VAR det jo bare et EKSEMPEL!
det KAN jo også være at han vil vise sine brugere en meddelelse INDEN de sendes videre!
Avatar billede pstidsen Novice
06. august 2011 - 20:25 #7
#6: ja ok, men ELLERS...
Avatar billede mwhas Praktikant
13. april 2012 - 07:57 #8
jeg bruger jacobdo javescript og det virker PERFEKT
Avatar billede mwhas Praktikant
24. juni 2014 - 09:05 #9
jakobdo>> Din point men mangler et SVAR