Avatar billede Farhenrik Nybegynder
04. august 2011 - 13:54 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synology Nas synkroniserer igen

Jeg har haft en Synology DS 207 i et år og den kørte med 2 western digital 500 gb hd og har aldrig voldt problemer ,kører raid 1. Nu har jeg sat 2 stk Seagate ST2000DL001-9vt1 i ( Firmware CC97 ) og de kørte synkronisering og det virkede fint , så efter jeg har kopieret 20 gb ind på disken mistede jeg forbindelsen til den og kunne kun slukke den ved at slukke på kontakten . Efter den blev tændt igen skriver den synkroniserer igen , og det har den så gjort i 1,5 dage , hvorfor gør den det .
PS : der er ikke mistet nogle data . Software version 3,1
Avatar billede Farhenrik Nybegynder
20. august 2011 - 00:42 #1
Da der ikke er nogen respons på dette spørgsmål lukker jeg tråden .
Avatar billede Farhenrik Nybegynder
20. august 2011 - 00:50 #2
Løsningen blev at jeg satte de gamle diske i igen .