Avatar billede JanusH Nybegynder
02. august 2011 - 07:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wordpress: Hvordan gør jeg home til min forside?

Hej!

Hvordan ændrer jeg den basis side som hedder home (min landingsside, når man man kommer ind på domænet), så det bliver min forside?

Jeg har nogle forskellige videoer liggende inde på de forskellige indlægssider, som jeg har lagt ind vha en widget. Under denne widget kan man definere at videoerne ikke skal vises på forsiden. Men når jeg gør dette, er det ikke den forside man lander på, når man går ind på domænet, som bliver berørt, men en helt anden. Dvs. at alle videoerne vises på forsiden og det skal de ikke.

Jeg har prøvet rigtig mange ting, men kan ikke få det til at lykkes. Er der en kyndig person, som ved hvordan jeg ændrer dette?

http://xandroid.dk

Mvh. Janus
Avatar billede jjbirk Nybegynder
02. august 2011 - 10:53 #1
Skal det forstås sådan at du vil have din "Home" side til, at være den du først kommer på når man kommer ind på din hjemmeside, så skal den ændres til "index.php" eller "index.html"
Hvis det ikke er det du mener så forstår jeg ikke dit spørgsmål :-)
Avatar billede jjbirk Nybegynder
02. august 2011 - 10:59 #2
hmmmm du skulle måske få lukket nogle af dine åbne spørsgmål :-)

Wordpress - hvordan fjerner jeg sidebaren på forsiden?
Generelt | 30 point

Kl. 12:42
----------------------------------------------------------------
Affiliate kampagner ind på hjemmeside - hvordan?
Generelt | 30 point

Kl. 21:55
----------------------------------------------------------------
Hvilket program
Generelt | 30 point

Kl. 17:59
----------------------------------------------------------------
Backup af hjemmeside
Generelt | 30 point

Kl. 17:42
Avatar billede JanusH Nybegynder
02. august 2011 - 12:47 #3
Det er også lidt kringlet formuleret. Den widget jeg har installeret, kan jeg vælge at videoer ikke skal udgives på forsiden, som er den side man lander på, når man går ind på domænet. Men det er åbenbart en anden side som er indekseret som forside, selvom det ikke er den man lander på. Så for at jeg kan udelukke videoer fra min landingsside, skal det være den som er sat til forside. Håber det var mere forståeligt. :-)

Jeg får lukket de andre.
Avatar billede JanusH Nybegynder
03. august 2011 - 21:33 #4
Problemet er løst efter et par afinstalleringer af widget.