Avatar billede geekzone Nybegynder
29. juli 2011 - 21:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

2 skærme

Hey :)

Jeg har lige fået en ekstra skærm, og har udvidet min "hovede"skærm...

Men min 2. skærm står til VENSTRE for mig, men jeg skal bevæge min mus til højre for at få det til at virke...

Hvordan ændre man det?

Har et GTX 560 TI
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2011 - 21:31 #1
Det gør du under skærmindstillinger.
Hvilket styresystem har du?
Avatar billede fhansen82 Mester
29. juli 2011 - 21:37 #2
Win7: Højreklik på skrivebord>Skærmopløsning>Klik og hold knap nede på skærm 2, og flyt til anden side af skærm 1.
I XP skal du næsten samme vej. Du skal ind og have fat i fanen, hvor du også kan se de to skærme og gøre det samme.
Avatar billede geekzone Nybegynder
29. juli 2011 - 21:54 #3
Virker :)