Avatar billede some_one Nybegynder
27. juli 2011 - 19:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

hvor kan man købe en razer mamba?

hej...

jeg skal have en ny mus da min nuværende svigter mig alt for tit :{
og jeg har hørt at razer mamba er toppen pt.

jeg mener den nye model med 6400 dpi dual sensor 4g.

problemet er at jeg ikke rigtig kan finde nogle forhandlere...
Avatar billede chalde Seniormester
27. juli 2011 - 19:41 #1
Avatar billede some_one Nybegynder
27. juli 2011 - 19:50 #2
har skam kigget dem igennem... ved alle sammen er der enten ikke detaljer om hvilken model det er eller er det den gamle model med 5600 DPI...
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
27. juli 2011 - 19:50 #3
Som chalde skriver.

Her er et direkte link til en forhandler:

http://www.dustinhome.dk/razer-mamba-5600dpi-wireless-usb/product/5010314385

Men overvej en ekstra gang om du vil købe den. Jeg har selv ejet den og den er det rene skrammel.

6400 DPI og dual sensor 4g er marketings gimmick. Køb en Logitech MX518 som er langt bedre og langt mere præcis, medmindre de absolut skal være trådløst. Jeg vil ikke anbefale Razer musen og ikke til den pris.
Avatar billede some_one Nybegynder
27. juli 2011 - 20:09 #4
prisen er rimelig ligegyldig pt.

det link du gav mig er igen til den gamle model.

og når du ikke kender forskellen går jeg udfra at du ikke har prøvet den nye, som jeg ikke har hørt meget dårligt om.

bryder mig ikke om logitech's muse de skal holde sig til lyd og tastature i min mening...

trådløs er ikke et must men et lille plus point ved musen da jeg har min museledning viklet om en højtaler pt. og slipper får at købe en bungee hvis jeg køber mamba'en
Avatar billede some_one Nybegynder
27. juli 2011 - 21:47 #6
tusind tak for linksne =D

lidt svært at forklare hvad en bungee er men her er et eksempel på en:

http://cseffects.com/wp-content/uploads/2010/07/Mouse_Bungee_3-Kopie.jpg

bare smid et svar på spørgsmålet så jeg kan afgive point :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2011 - 22:18 #7
:)

Personligt har jeg også en Razer, men en Deathadder.
Også en udmærket mus!