Avatar billede Tobzy Nybegynder
25. juli 2011 - 20:57 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gamer Bærbar til fornuftige penge.

Hej Eksperter!
Jeg er på udkig efter en ok gamer bærbar til fornuftige penge!:)
Prisleget er cirka 0-8000 kr.
Det ville være dejligt hvis den havde quad processer!:)
helst Intel.
.Tobzy
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juli 2011 - 21:21 #1
Bare lige for at se hvad du siger så gik jeg lige 2k højere op, men endte kun 1,3k højere end de 8k, følgende bærbar har en i7 cpu (quad) den har gamer graffikkort og en god harddisk samt ram, faktisk en meget god gamer og så er det en producent jeg kan anbefale, kan dog ikke sige noget godt eller skidt om forhandler, men kig og så kan du jo kommentere om den er for meget gamer over sig :)

http://www.kontorlinien.dk/PartDetail.aspx?q=p:3863528
Avatar billede Tobzy Nybegynder
25. juli 2011 - 21:28 #2
Jeg tror den vil passe fint til mit behov!:)
Jeg er ude efter en der kan trække black ops, gta4 osv!:D
Grafikkort er ikke ligefrem min stærke side, tror du at den vil kunne trække, de spil uden lagg?:)
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juli 2011 - 21:35 #3
Graffikkortet er et high-end, du kan læse om det her: http://www.notebookcheck.net/ATI-Mobility-Radeon-HD-5870.23073.0.html

Så det burde meget gerne kunne trække de nævnte spil :)
Avatar billede Tobzy Nybegynder
25. juli 2011 - 21:38 #4
Jeg siger mange tak!:)
Avatar billede Tobzy Nybegynder
25. juli 2011 - 21:38 #5
Du kan ikke lige lave et svar, så jeg kan give point er ret ny her så?;-)
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juli 2011 - 21:40 #6
Men der er os følgende: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=628922&cks=ASS&assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18

Som er 1 serie nyere i graffikkort, men jeg går ikke ind for HP, men det er op til dig, den har det du søger og den har et meget nyt graffikkort i sig:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=628922&cks=ASS&assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juli 2011 - 21:40 #7
Her :)
Avatar billede Tobzy Nybegynder
25. juli 2011 - 21:41 #8
HP, er heller ikke lige mig!:)
Avatar billede Flojstrup Nybegynder
26. juli 2011 - 09:42 #9
Jeg synes personligt hellere at du skulle  bruge pengene på en stationær, da du klart får mere hardware for pengene på den måde :)
Avatar billede Blueeyez Mester
26. juli 2011 - 09:59 #10
#9 Det kommer vel an på om man vil følge med i fremtiden eller holde sig på 1 stedie ;) Jeg selv vil sige gaming er stationære indtil bærbare kan opgraderes frit i hw..
Avatar billede Tobzy Nybegynder
26. juli 2011 - 10:04 #11
#9: Yeah, det har du ret i, men jeg har en stationær, ret god gamer!:)
Men er blevet lidt irriteret over at jeg ikke kan tage den med, så nemt ned til vennerne;-)
Så er på udkig efter en bærbar!:D

#10: Du har helt ret!;)