Avatar billede Anjaw Nybegynder
18. juli 2011 - 18:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kopiering af invitation

Hej.
Jeg har et lille problem, som jeg håber, at nogen kan hjælpe mig med..
Jeg har nu fået lavet en enkelt invitation i Word. Den er vidst kun det halve af en A4 side. Men hvordan får jeg den kopieret, når jeg nu gerne vil have den printet ud i 15 eksemplarer?

På forhånd tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
18. juli 2011 - 19:15 #1
Hmm, er det fordi du vil have 2 invitationer på en A4 ark, eller hvad er det du ønsker?

Hvis ja, så marker hele teksten -> Ctrl + C
Sæt markør hvor du ønsker at kopiere til -> Ctrl + V
Avatar billede pstidsen Novice
18. juli 2011 - 19:51 #2
Ja hvis det bare er tekst, så går den som vejmand siger. Hvis det er med billeder, wordart osv. så kan det blive lidt mere kompliceret. Du er velkommen til at sende en mail til mig med filen (hvis den ikke er hemmelig), så kan jeg ordne det. Min mail er pstidsen@hotmail.com
Avatar billede Anjaw Nybegynder
18. juli 2011 - 21:19 #3
Altså, invitationerne tager udgangspunkt i Words egen design. (Der hvor man åbner et nyt dokument og trykker "invitationer") Jeg har selv sat nogle billeder ind, så jeg ved ikke, om det er dét, der gør det kompliceret?
Ellers er der skam ikke noget hemmeligt over dem. Det er blot invitationer til min 18 års fødselsdag
Avatar billede pstidsen Novice
18. juli 2011 - 22:01 #4
så må du gerne sende en mail :)
Avatar billede Anjaw Nybegynder
25. august 2011 - 17:55 #5
Det er godt nok besværligt, at skulle lukke sit spørgsmål - derfor må jeg skrive denne besked. Tak, for "forslag"/svarene!
Avatar billede pstidsen Novice
25. august 2011 - 22:26 #6
hvorfor skal jeg ikke have point? :)