Avatar billede Ekspertbruger Nybegynder
18. juli 2011 - 17:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Search engine - flot med med css eller photohsop?

Hej Eksperter.

Jeg skal have lavet mig en search engine på min side, men ved ikke helt, hvordan at jeg skal gøre den pæn i formen.

Skal jeg bruge photoshop eller noget css?

På forhånd tak for hjælpen :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. juli 2011 - 17:47 #1
Det kommer jo an på hvad du vil opnå:

Photoshop giver flot grafik, men relativ langsom loadtime, er ikke god til søgemaskineoptimering

CSS kan give et relativt flot resultat, kan laves hurtigt og søgemaskinevenligt.

Mit råd er CSS, Der er ingen der anvender en søgemaskine fordi den er flot, den skal være hurtig og funktionel.
Avatar billede Ekspertbruger Nybegynder
18. juli 2011 - 17:53 #2
Tak for dit svar.

Jeg overvejer lidt at gøre som Eksperten og bruge googles søgemaskine.

De har dog bare lavet deres eget søgefelt, som så går i tråd med googles - ved du hvordan det er gjort? :)
Avatar billede Ekspertbruger Nybegynder
07. august 2011 - 17:45 #3
svar da det et udløbet.