Avatar billede ole7771 Novice
18. juli 2011 - 10:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forlænge RS 232 og lydsignaler.

Jeg har to signaler som jeg skal have forlænget med 60 meter.
I den ene ende står en radiomodtager med en lyd udgang og en RS 232 udgang. Disse to udgange skal forbindes til en computer der står 60 meter borte.
I begge ender er der en switch som er forbundet med et RJ-45 patch kabel. (Det vil selvfølgeligt være rart at kunne anvende dette).
Nogen der har en ide til en løsning.
Avatar billede kjeldsted Novice
18. juli 2011 - 11:57 #2
RS232'eren kan snildt gøres som #1 skriver.

Og mht. lyd så er der forskel på lyd, stik og kabler. Så. Hvad er det for noget lyd der er tale om? Er det analog, eller digital? Hvis digital er det så AES/EBU, SPDIF eller noget helt andet. Og er der tale om balanceret, mono-ubalanceret eller stereo-ubalanceret.
Avatar billede ole7771 Novice
18. juli 2011 - 13:07 #3
Perfekt og hurtig svar - lige hvad jeg havde brug for. Tusind tak.
Avatar billede foodear Praktikant
18. juli 2011 - 14:23 #4
Selv tak ....  for point?

Var det mit indlæg der hjalp dig eller Kjeldsteds?
Avatar billede kjeldsted Novice
18. juli 2011 - 14:43 #5
Det var næppe mit ;) Tyder på det var en ubalanceret 3,5mm jack som du linkede til.

Og ole7771:

Når man har fået løst sit problem spørger man hjælper om ikke han vil ligge et svar (hvis ikke han allerede har gjort), hvorefter man acceptere HANS svar: http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede foodear Praktikant
18. juli 2011 - 15:00 #6
Iøvrigt var mit svar #1 baseret på en simpel google søgning og jeg samler ikke på point idag :-)
Avatar billede ole7771 Novice
18. juli 2011 - 16:43 #7
Hej Kjeldsted
Tak for linket der fortæller hvordan man bruger eksperten.dk.

Det er mit første indlæg så derfor har jeg været lidt forvirret.
De to link Foodear sendte var lige hvad jeg havde brug for, men jeg fik vist trykket på den forkerte knap - undskyld Foodear.
Næste gang gør jeg det rigtig.
Også tusind tak til dig for det hurtige svar.
Avatar billede kjeldsted Novice
18. juli 2011 - 16:47 #8
Det var så lidt.

Og desuden velkommen her til Eksperten. Glemte jeg da vist helt at sige :)
Avatar billede foodear Praktikant
18. juli 2011 - 16:55 #9
No probs. Velkommen til :-)