Avatar billede husum94 Nybegynder
17. juli 2011 - 21:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside

Hej eksperter!!.

Jeg leder efter en hjemmeside der er nem hurtigt og billigt, (meget billig) :)

De ting jeg gerne ville have den kan er at man skal kunne oprette sig, Ligesom man kan her altså lave en bruger, på den hjemmeside,
Men jeg har ledt efter en hvor man kan købe det men uden held.

Lidt hjælp?
Avatar billede Blueeyez Mester
17. juli 2011 - 21:12 #1
one.com

Hvad med den?:)
Avatar billede Blueeyez Mester
17. juli 2011 - 21:18 #2
#1 Du har oprettet 2 af samme tråd, når du opretter en tråd skal du KUN klikke 1 gang og ikke flere, selvom det måske tager tid for den..!

Du bedes skrive svar herinde og acceptere det så denne tråd er lukket, da du allerede har 1 anden igang her: http://www.eksperten.dk/spm/943209
Avatar billede husum94 Nybegynder
20. juli 2011 - 01:17 #3
Min fejl

/Lukket
Avatar billede husum94 Nybegynder
20. juli 2011 - 13:03 #4
..