Avatar billede husum94 Nybegynder
17. juli 2011 - 20:54 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside

Hej eksperter!!.

Jeg leder efter en hjemmeside der er nem hurtigt og billigt, (meget billig) :)

De ting jeg gerne ville have den kan er at man skal kunne oprette sig, Ligesom man kan her altså lave en bruger, på den hjemmeside,
Men jeg har ledt efter en hvor man kan købe det men uden held.

Lidt hjælp?
Avatar billede pstidsen Novice
17. juli 2011 - 21:02 #1
Kan du kode selv?

Hvis ikke, så er www.webs.com rigtig god. Det er også en fin pris, synes jeg.

Jeg har arbejdet meget med det (før jeg begyndte at programmere selv) og kan derfor svare på de fleste af dine spørgsmål.
Avatar billede husum94 Nybegynder
17. juli 2011 - 21:05 #2
niks :)
Kan man lave sådan et bruger system ? :)
Avatar billede egmose Novice
17. juli 2011 - 21:27 #3
Jeg kan sagtens hjælpe dig meget billigt, da jeg mangler referencer. send mig en mail på mickey@mickeyrasmussen.dk, med lidt yderligere info om hvad siden skal indeholde, hvad du har gjort dig af overvejelser omkring design osv.

Med venlig hilsen
Mickey Rasmussen
Avatar billede NielsErikP Mester
17. juli 2011 - 21:29 #4
Hej..

Bestil et webhotel og et domæne evt. her :

http://www.mlhosting.dk

Og så gå igang med at sætte dig ind i hjemmeside kodning.. først Html og CSS  :

http://www.w3schools.com/html/default.asp

Og :

http://www.w3schools.com/css/default.asp

Og der efter senere  :

http://www.w3schools.com/php/

og til brug for bruger system :

http://www.w3schools.com/php/php_mysql_intro.asp

Håber du kan bruge det :-)
Avatar billede pstidsen Novice
17. juli 2011 - 21:29 #5
ja på www.webs.com kan du lave et login system. Det er faktisk helt gratis at have et subdomæne (www.etellerandet.webs.com), men det koster en smule at have eget domæne (www.etellerandet.dk)
Avatar billede pstidsen Novice
17. juli 2011 - 21:31 #6
Vil bare lige sige at #4's forslag tager flere måneder! Så hvis du ikke har mod/tid til det, vil jeg foreslå at få en anden til det eller bruger f.eks. webs.com
Avatar billede egmose Novice
17. juli 2011 - 21:36 #7
Og så er w3scools altså heller ikke det allerbedste sted og lære det syns jeg personligt..

Vil anbefale:
http://www.nemprogrammering.dk/
&
Html.dk
Avatar billede husum94 Nybegynder
17. juli 2011 - 21:42 #8
Hvor skal jeg købe mit eget domæne henne så?
kan ikke købe DK på Webs.com
Avatar billede egmose Novice
17. juli 2011 - 21:48 #9
Avatar billede husum94 Nybegynder
17. juli 2011 - 21:52 #10
tak alle,,
men jeg burger pstidsen så ville du lige givet et svar så du kan få nogle point :)
Avatar billede NielsErikP Mester
17. juli 2011 - 21:58 #11
En lille tanke  :
"Jeg ville gerne have en masse penge...Men så absolut ikke hvis jeg selv skal bruge tid på at trykke dem"!!!
Avatar billede kjeldsted Novice
17. juli 2011 - 22:01 #12
#7

Man skal dælme også være kritisk over for html.dk, ligeså vel som w3schools.com. Nu lærte jeg selv at programmer ud fra baggrundsviden fra w3schools.com.

Og så ser dandomain's hosting da ud til at være ret dyr.
one.com er meget billigere men har ret ringe service og lave sommetide fuckup's i deres servere.

www.meebox.net kan anbefales hvis der er hosting der ledes efter.
Avatar billede egmose Novice
17. juli 2011 - 22:07 #13
Helt enig med dig - jeg er bare af den overbevisning at html.dk er bedre w3 :)

One, er i min verden noget værre l**t.. Til trods for at de har været lidt ude og surfe og det betød et kæmpe nedbrud hælder jeg lidt til surftown.

Dog har jeg også et par sider kørende ved Zxnet.dk, hvilket jeg er godt tilfreds med, og det er dælme billigt :)
Avatar billede kjeldsted Novice
17. juli 2011 - 22:12 #14
Problemet med HTML.dk er at den ikke er 100% up-to-date. Problemet med w3schools.com er at nogle synes niveauet et alt for lavt.
Avatar billede pstidsen Novice
17. juli 2011 - 22:15 #15
guys, guys, guys. Lad os nu lade være med at diskutere bedste domæne igen, igen. Det findes utallige steder rundt omkring på siden og vi bliver nok ALDRIG enige.

egmose: hvorfor i al verden lægger du et svar? Det er jo ikke det husum94 vil have :)

Noget andet er så at husum94 ikke skal acceptere det, men han har jo heller ikke været så aktiv herinde.

egmose: Vil du oprette et nyt spørgsmål med 60 point, så jeg kan få mine point? :)
Avatar billede kjeldsted Novice
17. juli 2011 - 22:18 #16
@pstidsen:

En lille rask diskussion kan vel ikke skade ;)
Avatar billede egmose Novice
17. juli 2011 - 22:21 #17
Ja det er en uendelig diskution..

Altså jeg gav ham et svar jeg mente han kunne bruge, det står ham frit for om han vil acceptere eller ej.. Men hvis det kan redde din dag, må du da godt få de 60 point ..
Her: http://www.eksperten.dk/spm/943214
Avatar billede pstidsen Novice
17. juli 2011 - 22:26 #18
#16: Synes bare den er der hele tiden. Synes heller ikke det er relevant her, da han vil bruge en af de online CMS løsninger. Men fair nok, så melder jeg bare overvågning af :)
Avatar billede husum94 Nybegynder
20. juli 2011 - 01:16 #19
Nu har jeg et andet problem,

Vælger at skrive der her istedet for en ny tråd, men kan stadig godt give point, og sorry jeg ikke gav pstidsen point, troede man kunne give flere gange,

Men er der nogle er jer der er forholdsvis gode til CSS?
mangler noget hjælp til det hvis i har lyst til at hjælpe mig må i meget gerne maile mig på
epicnoob@thedesaclan.net
Avatar billede pstidsen Novice
20. juli 2011 - 01:28 #20
du skal hakke af i begge bokse og så trykke afgiv point ;)
Avatar billede pstidsen Novice
20. juli 2011 - 01:43 #21
Opret et nyt spørgsmål og få dit/dine problemer vurderet af mange eksperter i stedet for 1 over mail :)
Avatar billede husum94 Nybegynder
20. juli 2011 - 01:43 #22
okay :)
Må jeg lige spørge hvor din hjemmeside købt henne?