Avatar billede projektet Nybegynder
13. juli 2011 - 22:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

C$ firmapolitik?

Hejsa.
Er det almen IT-firmapolitik ude i de mellemstore virksomheder at dele C skjult altså C$?
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. juli 2011 - 23:03 #1
Det er også aktuelt der hvor jeg er ansat.
Men mener C$ er standard fra MS af.
Dog kræver det vel stadig admin rettigheder at komme ind.
At komme til data som kunne være interessante, vil jo minimum kræve brugerens login eller et domain admin.
14. juli 2011 - 11:21 #2
Kan bekræfte #1 ...

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/projektet Point ude: 860 ?
(Så bliver det spændende om du så vender tilbage hertil *S* ?)
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2011 - 09:14 #3
Det er indbygget i all MS OS at alle "faste drev" har et skjult admin rod share.
Avatar billede projektet Nybegynder
07. september 2011 - 17:39 #4
du får den #1
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. september 2011 - 20:08 #5
Svar!