Avatar billede QetOnFire Nybegynder
09. juli 2011 - 17:14 Der er 6 kommentarer

Access denied til c-drevet

Hej!

En af mine kammerater har fået virus på sin computer, og jeg forsøger nu at fixe den
Det er umuligt at få installeret anti-virus der på, og det er umuligt at gøre noget i c-drevet, da den giver access denied, og det er ikke muligt at slette noget fra computeren.

Hvad kan der gøres? Det er ikke engang muligt at installere et nyt OS over, da den giver blue screen of death i installationen.

Nogen idéer?
09. juli 2011 - 17:49 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/QetOnFire Point ude: 360 ?

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Det virker 'negativt' med disse "Point ude: " - og så 'gider' vi ikke hjælpe dig...
Avatar billede QetOnFire Nybegynder
09. juli 2011 - 17:53 #2
Vista.
09. juli 2011 - 17:58 #3
"Fejlsikker tilstand" - Systemgendannelse ?!?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. juli 2011 - 22:53 #4
ja eller sætte den syge disk i en anden fuldt opdateret pc som slave og fjerne virus herfra med antivirus- og antimalwareprogrammer.
Eller tilslutte ved hjælp af denne her:http://www.avxperten.dk/pc-tilbehoer/usb-tilbehoer/usb-2.0-til-sataide-adapter.asp
13. juli 2011 - 09:53 #5
<QetOnFire>: Skal du vide mere ?
08. august 2011 - 08:54 #6
Øhhh - hvad endte denne med ?