Avatar billede nellem Nybegynder
09. juli 2011 - 17:09 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Slette en gmailkonto for en afdød

Jeg har forgæves forsøgt at slette en gmail-konto for min bror, som er afdød.
Jeg kan godt finde frem til hvor jeg sletter kontoen, men jeg kan ikke slette den uden af oplyse den nye gmail-konto! Det skal jeg af gode grunde jo ikke oprette.

Jeg skal også opgive hans kodeord ved sletning, som ikke kendes, men jeg kan dog logge ind automatisk p.t.

Håber der er nogen som ved hvorledes man kan forlade gmail og lukke kontoen ned.

På forhånd tak hvis nogen kender metoden.

Nellem
Avatar billede pstidsen Novice
09. juli 2011 - 17:14 #1
Jeg kan hjælpe dig med at få hans kodeord til bogstaver i stedet for de små sorte prikker. For nemheds skyld skal jeg lige vide hvilken browser du bruger.
Avatar billede pstidsen Novice
09. juli 2011 - 17:27 #3
Jeg tager på ferie nu. Det jeg ville i #1 var at rette i kildekoden på siden og lave <input type="password"/> om til <input type="text"/>, så prikkerne blev til bogstaver. Det er lidt forskelligt fra browser til browser, men nu kan du skrive hvad for en du har og så er der måske en anden der hjælper dig. Ellers vil jeg i hvert fald gøre det på onsdag eller torsdag :)

PS: I Firefox, Opera og Google Crome er det nogenlunde det samme:
Højreklik i kassen hvor koden står og tryk "Undersøg element", "Inspicer element" eller noget lignende. Så kommer der en kasse nederst hvor der er en linje markeret og der skal du bare rette type="password" til type="text".
Avatar billede nellem Nybegynder
09. juli 2011 - 17:41 #4
Jeg bruger IE9
Nellem
09. juli 2011 - 17:52 #5
Er det en Mail KONTO til Eksperten.dk 's login du gerne vil slette fra Eksperten.dk 's systemer ???

---

Jeg kan godt forstå, at du som ny (?) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori
www.eksperten.dk/spm/Generelt-IT/Andet/

www.eksperten.dk/faq#faq-2-2 ?
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For at få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

http://imageshack.us/f/705/sprgeksperten.png/

Til slut skal/bør du lige at lukke dette spørgsmål, ved selv at lægge et [svar] og efterfølgende sætte flueben i firkanten accepter og afgiv point til dig selv.

---
Avatar billede nellem Nybegynder
09. juli 2011 - 18:14 #6
Jeg kender godt opskriften derfra, men kan ikke forstå, at jeg skal oprette en ny konto for at afslutte sletningen.
Avatar billede nellem Nybegynder
09. juli 2011 - 18:15 #7
Ok, jeg lukker spørgsmålet. Tak for oplysningen.
Avatar billede nellem Nybegynder
09. juli 2011 - 18:16 #8
Spørgsmålet lukket her.
Avatar billede nellem Nybegynder
09. juli 2011 - 18:20 #9
Tak for forslagt - har afprøvet det i Chrome, men kan ikke lige få det til at virke.
Avatar billede pstidsen Novice
13. juli 2011 - 19:28 #10
Mangler du mere hjælp?
Avatar billede nellem Nybegynder
13. juli 2011 - 19:56 #11
Hej pstidsen
Tak for du vendte tilbage til spørgsmålet, som jeg i mellemtiden har lukket, da det var oprettet et forkert sted. Se ovenfor.

Jeg prøvede din løsning, som jeg ikke kunne få til at virke. Efterfølgende har jeg dog fundet ud af at slette kontoen. Selv om jeg fulgte anvisningen fra Google, havde jeg svært ved at finde det rigtige sted - det lykkedes til sidst.

Hilsen Nellem
Avatar billede pstidsen Novice
13. juli 2011 - 20:04 #12
Fint. Normalt smider man et link til det nye spm, så vi fra denne tråd kan komme over i den nye og evt. komme med noget nyttigt.
Avatar billede vejmand Juniormester
13. juli 2011 - 20:08 #13
pstidsen >> Der er ikke oprettet et nyt spørgsmål.  :-)
Avatar billede pstidsen Novice
13. juli 2011 - 20:10 #14
hmmm..