Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
09. juli 2011 - 07:31 Der er 1 kommentar

Er intresseret i at købe ældre version af dreamweaver.

Hej jeg er ved at lede efter en brugt / ældre version af et orginalt dreamweaver program. Er der noget specielt man skal være opmærksom på når man bruger et gammelt program?
Er der nogen derude, der er intresseret i at sælge et orginalt program, eller som ved hvor jeg kan finde et. (ingen pirat)
På forhånd tak
Lemmy
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juli 2011 - 09:58 #1
Altså gode steder og kigge ville da være på dba.dk, guloggratis.dk har søgt og der er nogle få der sælger, ved dog ikke helt med prisen og sådan