Avatar billede Tbisander Nybegynder
07. juli 2011 - 20:00 Der er 7 kommentarer

Kan ikke koble op til internettet!?

Hejsa,
Jeg har en stationær computer, hvor jeg har et problem med at koble op til internettet. Efter jeg har re-installeret windows kan pc'en ikke længere koble op til nettet. Dette bekræftes også i, at den grønne diodelampe ved kablet ikke lyser grønt (nettet fungerer, som er kontrolleret med en bærbar). Under "internetforbindelser" kommer der en besked om, at der et problem med driveren eller softwaren. Jeg ved ikke rigtig, hvordan jeg kommer videre herfra. Har I et bud på en løsning?
P.S. Den eneste cd der medfulgte er en såkaldt recovery disc (MEDION), da softwaren er pre-installeret på pc'en.
Hilsner Marcus
07. juli 2011 - 20:05 #1
Du mangler sansynlig (mange) driversoftware...

Check i [Enhedshåndteringen] ...
Avatar billede 220661 Ekspert
07. juli 2011 - 20:05 #2
Hej Marcus.
Har du tjekket at netkortet ikke er deaktiveret i enhedshåndteringen?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. juli 2011 - 20:15 #3
#1 Enig. Tjek efter gule anmærkninger derinde.
Avatar billede Tbisander Nybegynder
07. juli 2011 - 20:51 #4
Mange tak for det prompte og kvalificerede svar ;-)...tusind tak!
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2011 - 14:26 #5
Har du fået løsningen på dit problem?
Avatar billede websitebasen Nybegynder
09. juli 2011 - 20:41 #6
Hvis man nu ikke kan få downloadet en driver, så man kan komme på nettet med sit bredbånd, så kan du også købe et trådløst [url=http://bredband-priser.dk]bredbånd[/a] modem, virker også hvis du har en gammel pc uden mulighed for at koble på en trådløs forbindelse. Du kan se link herunder:

http://www.dealextreme.com/p/7-2m-hsdpa-3g-usb-2-0-wireless-modem-adapter-black-white-47014

Mener det er den rigtige....
27. august 2011 - 10:15 #7
<Tbisander>: Er du stadig igang her ???
Tråden er jo ikke 'ordentlig' lukket/afsluttet...
www.eksperten.dk/faq