Avatar billede some_one Nybegynder
02. juli 2011 - 00:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

bluescreen windows 7 HJÆLP :{

hver gang jeg starter min pc op, bliver jeg

præsenteret med bluescreen ca. 1 minut

senere.

efter bluescreen crasher og genstarter min pc

får jeg den her meddelelse:

pt, er jeg i sikkerhedstilstand da jeg ikke har tid nok til at lave alt det, her når den crasher så hurtigt, vender tilbage om lidt med meddelelsen

her er de filer, der står kan hjælpe med at opklare hvad der er galt: http://www.mediafire.com/?ik1wkf668pao1

jeg har ikke downloadet noget i lang tid, og den eneste grund jeg kan finde til problemet er overophedet pc, eller fordi windows 7 er blevet opdateret og det på en eller anden måde ikke er kompatibelt med et eller andet i min pc. sidst jeg brugte computeren var i søndags, hvor den virkede fint.
02. juli 2011 - 00:44 #1
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/some_one Point ude: 690 ? ...
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (Det HAR du vist fået at vide før ?)
---

Fejlsikker tilstand ?
Avatar billede some_one Nybegynder
02. juli 2011 - 01:04 #2
det var jo ikke fordi jeg har undladet at give point ud som andre fortjener eller noget, de point jeg havde ude var der ikke kommet noget svar på der hjalp mig, og da jeg ikke selv har brug for dem kunne jeg ikke se hvorfor jeg skulle spilde min tid på at lukke dem alle sammen.

men nu kan jeg da godt se at det er et problem de var "åbne" dem af dem jeg selv havde fundet svaret på. men du skal endelig ikke tro det er fordi jeg er ond...
Avatar billede some_one Nybegynder
02. juli 2011 - 01:04 #3
er gået igang med en systemgendannelse, til fra en dato jeg ved det virkede, forhåbentlig fikser det mit problem.
Avatar billede some_one Nybegynder
02. juli 2011 - 01:19 #4
har kunne bruge computeren i 15 minutter nu så går udfra at det virkede...
02. juli 2011 - 01:27 #5
...hvorfor jeg skulle spilde min tid på at lukke dem alle sammen. ...

->

[i]... hvofor skulle vi spilde tid på at hjælpe dig, når du alligevel ikke vender tilbage ? ...[i]
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2011 - 07:28 #6
jeg giver karise_larry ret

stedet her er opbygget med frivillige eksperter i alt muligt og for at få dem til at hjælpe yderligere er point systemet jo lavet - det er ikke for din skyld

du modtager 5 point om dagen gratis fra eksperten så 100 pont er hurtig tilbage på tavlen

du kan ikke være det bekendt

det svarer til at du lover mekanikkeren 100 kr men du henter tingen uden at betale ????? hvorfor det - det rygte at du ikke betaler løber hurtigt rundt - det er let at finde

har i et problem og udlover noget så hold det !!!!!!!!!!!!