Avatar billede starball Nybegynder
30. juni 2011 - 16:00 Der er 1 kommentar

Desperadoes Wanted Dead or Alive - Utroligt lagg på bærbar med windows 7.

Yep. Et af mine absolute favoritspil, spillet er i western generen og er mindst lige så godt som Red Dead Redemption når det kommer til atmosfærer og grafik.

Men problematikken ligger som overskriften antyder, med stort lagg når jeg er kommet ind.

Jeg har prøvet lidt forskelligt:

køre spillet som adminestrator
omsætte diverse grafik indstillinger (opløsning, farver, HZ)

Spillet har før virket fint på mine andre computere (alle stationære) med både 1998, xp og windows vista.

Nyttig info:

Min nuværende computer er en bærbar packard bell med et Geforce GT 240M
-Min processor er Intel Pentium T4400

Spillet Hedder Desperados: Wanted Dead or Alive og er fra 2001
Avatar billede NCG Novice
01. juli 2011 - 10:08 #1
Jep, det et af de bedste western spil der nogensinde er lavet!
Rart at se, at der er andre end mig der spiller "gamle" spil, selv om det kan være en udfordring at få dem til at virke på nyere OS.

Har du prøvet følgende ?
1. Sæt kompatibilitet til Windows Me eller 98
2. I spillet, vælg lyd og sætte hyppigheden af kommentarer til minimum.