Avatar billede nadelca Nybegynder
29. juni 2011 - 10:48 Der er 4 kommentarer

Frontpage - opdateret side vises ikke i webbrowser

God formiddag,

Sidder og roder med en gammel hjemmeside i Frontpage, der skal opdateres med et nyt billede.

Billedet er lagt ind og i "eksempel" ser det fint nok ud. Desværre fungerer det ikke live. Der får jeg kun den øverste ramme med.

Problemet er, at jeg kom til at udgive det inden jeg pga. manglende erfaring fik den tjekket i webbrowseren, som godtnok  viser at alle rammer under den øverste er blanke!

Nogle der kan gennemskue, hvad der er sket?

Mvh
Nadelca
Avatar billede mrjowns Novice
29. juni 2011 - 10:53 #1
Hej Nadelca,

Det er svært at sige hvad problemet er uden at se din kode eller vise et link. Kan/vil du linke til den side, hvor problemet er?

Mvh
Jonas
Avatar billede nadelca Nybegynder
29. juni 2011 - 11:01 #2
Yep, her er koden for selve siden - den ligger på www.IFSC.dk  - http://www.ifsc.dk/About/fr-profile-of-Sh.htm

<html>
<head>
<title>Profile of Dr. Vijai K S Shukla - Founder of IFSC</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<frameset rows="180,*" border="0" framespacing="0">
  <frameset cols="*" border="0" framespacing="0">
  <frame src="top-2.htm" noresize frameborder="NO" scrolling="NO" target="indhold">
  </frameset>
  <frameset cols="*" border="0" framespacing="0">
  <frameset rows="*">

    <frameset cols="*,186,504,*">

    <frame src="../blank.htm" scrolling="NO" frameborder="NO" noresize target="hovedramme">

    <frame src="menu.htm" noresize frameborder="NO" scrolling="NO">

    <frame src="About-shukla.htm" noresize frameborder="NO">

    <frame src="../blank.htm" frameborder="NO" noresize scrolling="NO" target="hovedramme">
    </frameset>
<noframes><body bgcolor="#FFFFFF">

</body></noframes>
</html>
Avatar billede nadelca Nybegynder
29. juni 2011 - 11:02 #3
siden jeg opdaterede var den about-shukla.htm
Avatar billede nadelca Nybegynder
30. juni 2011 - 09:23 #4
nogle der kan hjælpe? :-)