Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
27. juni 2011 - 17:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synkronisering og programhåndtering på HTC Legend

Jeg har for nyligt købt en HTC Legend, hvor jeg har flyttet mit hukommelseskort fra den gamle telefon over i denne her. Der ligger nogen billeder på, som jeg gerne vil have over på min PC, men med det der HTC Sync program, kan man kun rykke de billeder, man har taget med kameraet i HTC'en. Hvordan kan man lave en manuel synkronisering eller hvad kan jeg gøre, for at rykke billederne?

Og så ved jeg, at nogen programmer kan flyttes fra telefonenens hukommelse til SD-kortet, men hvordan flytter man dem?

VH.
Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
27. juni 2011 - 17:29 #1
Jeg fandt umiddelbart efter ud af det med synkroniseringen, men vil stadig gerne vide det med at flytte programmerne ..
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2011 - 20:20 #2
Menu - indstillinger  - Programmer - Administrer programmer.
Her kan du se programmer på telefonen. Åben hver enkelt og vælg "Flyt til SD-kort".
Der vil være programmer der ikke kan flyttes til SD kort. Dette må man bare leve med :)

Evt. find App´en App2sd på marked og brug denne til at flytte flere på en gang.