Avatar billede hvoss Praktikant
25. juni 2011 - 14:41 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Wifi hotspot på iPhone 4 OS 4.3.3

Hej!

Man kan læse på nettet, at fra OS 4.3, kan man nemt lave et wifi hotpot med sin iPhone 4 (jf. link nedenfor). Jeg har OS 4.3.3 på min iPhone 4 og når jeg går ind i indstillinger har jeg ikke mulighed for at vælge "Personal hotspot" - eller noget der ligner. Hvad kan der være galt?

http://www.ausbt.com.au/iphone-gets-free-wifi-hotspot-feature-today-how-to-use-it

VH Henning
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2011 - 20:28 #1
Avatar billede hvoss Praktikant
28. juni 2011 - 23:32 #2
Hej!

Tak for linket. Problemet er, at jeg ikke kan vælge "Internetdeling" - det menupunkt findes ikke i oversigten...

VH Henning
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2011 - 12:29 #3
Jeg tjrkker med en ekspeert.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2011 - 15:10 #4
Telmore spærrer for internetdeling, så vidt jeg kan finde ud af.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2011 - 17:27 #5
Det er bekræftet.
Den funktion er fjernet, når man har Telmore.
Avatar billede hvoss Praktikant
29. juni 2011 - 20:04 #6
Jeg har et TDC erhversabonnement gennem mit arbejde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juni 2011 - 21:04 #7
Så er mulighederne desværre nok begrænsede.
Problemet ligger i at den fil Itunes har fra Telmore som den lægger ind på din telefon, 1. gang den bruges, ikke indeholder den mulighed.
Avatar billede hvoss Praktikant
30. juni 2011 - 00:07 #8
Men jeg har jo ikke et Telmore abonnement...?
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juni 2011 - 20:58 #9
Det var selvfølgelig en ren stavefejl.
Der er en mulighed. Prøv at slut til Itunes igen, synkroniser og opdater.
Nogen gange hjælper dette.

Ellers må du ned i en TDC butik, og få dem til at rette fejlen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2011 - 22:24 #10
Noget nyt?
Avatar billede hvoss Praktikant
26. august 2011 - 10:00 #11
Nej, det lykkes ikke rigtig for mig. Lad os lukke sagen... Tak for hjælpen... Skriv et svar, hvis du gerne vil have point...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2011 - 10:30 #12
Vil det sige de ikke kunne hjælpe i TDC butikken?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2011 - 10:30 #13
Svar ...
Avatar billede rubensobiecki Nybegynder
28. februar 2012 - 23:38 #14
Jeg havde det samme problem men nu ...

Gå ind på indstillinger > generelt > netværk > mobildata netværk > og så nulstil indstillinger :D

Jeg har Call mé/Telia. :D