Avatar billede ridask17 Nybegynder
21. juni 2011 - 13:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problemer med grafikkort! HJÆLP!

Hej.
Jeg havde et Nvidia GeForce 8800 GTX, indtil det brændte sammen. Jeg har defor nu købt et Nvidia GeForce 470 GTX (EVGA), og det virker når jeg sætter det i, men ligeså snart driveren er installeret, og jeg skal genstarte, fryser den i "Starting Windows" billedet. Mit bundkort hedder "MS-7255", men det skulle vel ikke have nogen betydning hvad det hedder, så længe det er PCI-E som bundkortet skal isættes.

Hvorfor virker det ikke?

Håber der er nogen der kan hjælpe mig!

-Vh Rico
Avatar billede clb92 Nybegynder
21. juni 2011 - 16:50 #1
Hvilket styresystem bruger du?
Kan du starte op i fejlsikret tilstand?
21. juni 2011 - 18:06 #2
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede ridask17 Nybegynder
21. juni 2011 - 22:45 #3
Jeg bruger Win7 Enterprise :-)
Avatar billede ridask17 Nybegynder
21. juni 2011 - 22:46 #4
jeg prøver lige i fejlsikret tilstand...
Avatar billede ridask17 Nybegynder
21. juni 2011 - 22:54 #5
I fejlsikret tilstand er der ingen problemer. Jeg tror det er noget software? Det var jo først da driveren blev installeret? ;s
Avatar billede clb92 Nybegynder
21. juni 2011 - 23:07 #6
Prøv at hente nyeste driver fra nvidia.com og vælg Clean Install (så eventuelle rester af gammel driver fjernes)
Avatar billede ridask17 Nybegynder
21. juni 2011 - 23:22 #7
Virker stadigvæk ikke... Kan det tænkes at der er en fejl i driveren? Eller nej, det skulle da være mærkeligt...
Avatar billede clb92 Nybegynder
21. juni 2011 - 23:29 #8
Tror ikke det er en fejl i driveren. Jeg håber lidt på Karise (eller andre) har nogle ideer, for jeg er allerede løbet tør :(
Avatar billede ridask17 Nybegynder
22. juni 2011 - 00:10 #9
Ja lad os håbe det, gerne meget snart hvis det er muligt, er rigtig afhængig af min computer :-)
Avatar billede clb92 Nybegynder
22. juni 2011 - 00:24 #10
Ellers kan du være nødt til at køre fejlsikker tilstand indtil en løsning er fundet. Kender godt det der med at være afhængig af computeren :P
Avatar billede ridask17 Nybegynder
22. juni 2011 - 10:54 #11
Hehe ja. Det er bare lidt en skam ;-(
Der er ikke andre der kan hjælpe?
Avatar billede ridask17 Nybegynder
24. juni 2011 - 09:44 #12
??? :-))
Avatar billede ridask17 Nybegynder
17. november 2012 - 17:21 #13
Nå... Grafikkortet virkede i en anden computer, så resten af tråden er vel ligemeget og den er ikke så aktuel mere denne tråd...