Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
18. juni 2011 - 15:01 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hattrick org

Er der nogen der vil eller kan hjælpe mig med at åbne  og downlaud  ho jeg har hft det længe men nu er der ændret noget i programmet
mvh
per j
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
18. juni 2011 - 15:57 #1
Download det her:
http://www.hattrickorganizer.net/en/download/

Husk at installere Java. Som også kan lade sig gøre, på samme side som jeg har linket til dig :o)
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
18. juni 2011 - 18:51 #2
Tak for dit svar når jeg prøver downloade kommer der et link med
Authorization det forstår jeg ikke
mvh
per j
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
18. juni 2011 - 19:59 #3
Jeg har en Java (7M) update 26 skal den slettes før jeg lægger en ny ind ?
MVH
dengamle
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
19. juni 2011 - 14:15 #4
Kan det ikke være det du logger ind med på Hattrick.org? :o)
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
19. juni 2011 - 14:18 #5
Jeg bliver ikke bedt om nogen kode eller noget. Prøv det her link:

http://sourceforge.net/projects/ho1/files/ho1/1.430/HO_1430_r894.zip/download

Det er direkte til zip filen. Det burde gøre det :o)
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
19. juni 2011 - 14:34 #6
Kan du ikke lige skrive hvad jeg skal foreteage mig når jeg åbner dette link ( jeg er ikke god til engelsk )
MVH dengamle
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
19. juni 2011 - 16:53 #7
jeg logger ind med hattrick org
mvh per
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
21. juni 2011 - 17:51 #8
jeg prøver alverden men desværre uden held
så jeg håber snart at få løst problemet
mvh
dengamle
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
21. juni 2011 - 20:12 #9
Når du åbner linket, så skal du vente på, at den har talt ned.. Du kan se, at den tæller ned næste i toppen af vinduet. Og når den har talt ned, så burde den starte dit download af programmet.
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
22. juni 2011 - 09:45 #10
Tak nu er jeg kommet ind på hattrick org
Men når jeg skal Dowloade for at opgradere mine spillere og hold skriver den følgene
Autohorization
Open URL
Tillad login
Forsøger adgang til din conto
Håber du også vil hjælpe med det
mvh
per
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
23. juni 2011 - 12:42 #11
Så siger du tillad adgang til din conto. Og skriver brugernavn og adgangskode HVIS det er muligt.
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
23. juni 2011 - 14:21 #12
så godt så langt
når jeg har givet tilladelse så kommer der en hel masse tal og bostaver så står der giv Hattrick organizer denne kode
men jeg kan ikke se hvor jeg skal skrive koden
tak for din tålmodighed men jeg vil så gerne have det til at fungere
mvh
dengamle
Avatar billede LilleUdvikler Nybegynder
03. juli 2011 - 16:13 #13
Så skal du skrive koden ind et sted i programmet kunne jeg forestille mig.

Måske, i indstillinger eller noget. Jeg bruger ikke selv HO, jeg har aldrig selv kigget på det heller.
Avatar billede dengamle1938 Nybegynder
03. juli 2011 - 17:35 #14
jeg takker for hjælpen men jeg fandt ingen løsning
mvh
dengamle