Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
14. juni 2011 - 14:10 Der er 4 kommentarer

Google +1 button

Jeg har installeret Google nye +1 like button her : http://www.tv-pakker.dk/ og afprøvet den med min egen, samt et par venners Google konti. Anyway det ser ud som om den ikke tæller op, og derfor tænke jeg om jeg havde gjort noget forkert? Jeg kan godt få den til at tælle +1 op for min egen konti men det "+1" er ikke synligt for andre, ligesom andres "+1" heller ikke er synlige for mig.

Har i noget bud på hvad problemet skyldes?
Avatar billede w13 Novice
10. juli 2011 - 12:21 #1
Fået løst problemet? Den tæller fint op hos mig.
Avatar billede ioosinternetaps Nybegynder
10. juli 2011 - 12:34 #2
Ja tak, smid gerne et svar. Havde helt glemt det her spm. den tæller op, men ikke på samme måde som Facebook, der er et delay på optil 24 timer.,
Avatar billede w13 Novice
10. juli 2011 - 12:39 #3
Hm, den talte op hos mig, da jeg trykkede i hvert fald.
Men tag du bare pointene selv! :)

God søndag!
Avatar billede TV-Guide Nybegynder
19. juni 2013 - 12:21 #4
Jeg havde samme problem da jeg skulle sætte det for en kunde på http://www.tvtvtv.dk Men lige pludselig virkede det. Ved faktisk ikke hvad der gjorde at det virkede.