Avatar billede OleRiis Nybegynder
08. juni 2011 - 13:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af kammafrederiksen.dk

Hej

Jeg har designet en hjemmeside til kunstmaler Kamma Frederiksen, siden skal bruges til at fremvise malerierne plus eventuelle kunder kan sende en mail med ordre.

Vurdere siden og fortæl mig om den er for lys eller for rodet.

http://kammafrederiksen.dk

MVH Ole
Avatar billede The_Buzz Novice
08. juni 2011 - 13:53 #1
Hej Ole

En ting - når man klikker på http://kammafrederiksen.dk/om og går maksimerer en af billederne, så står der PREV og NEXT oppe i billdefremvisningen - det burde jo være dansk - desuden wrapper de pga billederne er lidt smalle

Alle sider har samme title, description og keywords:
<title>Kunstmaler - Kamma Frederiksen</title>
<meta name="description" content="Kamma Frederiksen er kunstmaler og har eget galleri i Frederiks." />
<meta name="keywords" content="Kamma Frederiksen Kunstmaler galleri billeder billed maleri malerier kunst" />

IKKE GODT

Siden er neutral, hvid, det kan jeg godt lide - men jeg ville nok vælge en meget superlys struktureret baggrund i stedet for en flad farve, men det er min holdning :)
Avatar billede mikaelch Novice
08. juni 2011 - 19:49 #2
titlen for kort husk udnyt alle 67 tegn som google viser , husk ingen søger på ordret forside find nogle ord folk vil klikke på din hjemmeside fra google af jeg mener denne her titlen <title>Forside - Kamma Frederiksen</title>

længere tekste del det op med h1 og h2 derved let at overskue teksten og det giver lidt SEO
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
09. juni 2011 - 23:34 #3
Selve opsætningen osv er jo fin nok.
Men teksterne i de gråtonede rubrikker står ikke ud for hinanden, det ser lidt fjoget ud.

Jeg ville nok også vælge at betale for at få bricksite.com væk.

Ja og som der er nævnt, kør sitet igennem seo maskinen.
Avatar billede RTH Nybegynder
16. juni 2011 - 19:14 #4
Enig med bredbaandmobilt. Teksterne på forsiden flugter ikke med hinanden. Sørg for, at øverste sætning i hvert tekstfelt holder overkant med øverste sætning i nabo-tekstfeltet. Men i øvrigt nogle flotte malerier.