Avatar billede maydaymaster Nybegynder
08. juni 2011 - 12:42 Der er 1 kommentar

Hjælp til Gaming stationær.

Jeg vil gerne have noget hjælp til hvad jeg skal have i en stationær gaming computer, jeg vidste hvad der var bedst for 3 år siden, skal have en ny og tænkte jeg ville høre jer kloge folk herinde hvad i mener man skal putte i sådan én, Samt jeg vil høre om i kender nogle gode allerede lavet stationærer beregnet til gaming. min prisgrænse ligger mellem 8000-10000kr. Håber i gider hjælpe mig. :D

Det skal siges jeg kan også bygge computeren selv, men har så brug for hjælp til hvad der kan fungere sammen og hvad der er godt.

//
Maydaymaster
Avatar billede Ande3465 Nybegynder
09. juni 2011 - 01:18 #1
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem

Opgrader 560 ti til gtx 570 så har du en
Monster god gamer pc + mm-vision er bare toppen, de  har MEGET godt ry