Avatar billede allanjonas Nybegynder
31. maj 2011 - 14:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Firefox 4.01 bruger forkert MS mediaplayer

Hej eksperter,

Når jeg ser film på websider, f.eks. wmw filer, så bruger Firefox 4.01 en ældgammel version af MS Mediaplayer (6.4.09)

Mine andre browsere bruger min nyeste MS Player.

Hvordan dælen tvinger jeg Firefox til også at bruge den nyeste version af mediaplayeren?

Hilsen
Allan
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2011 - 15:57 #1
Hej allanjonas.

Har du installeret Windows Media Player Firefox Plugin?
Kan hentes her: https://addons.mozilla.org/da/firefox/browse/type:7

Hilsen
Lefty
Avatar billede 220661 Ekspert
31. maj 2011 - 16:01 #2
Hvorfor bliver du ikke i den gamle tråd?
http://www.eksperten.dk/spm/939794
Man må ikke have flere spørgsmål kørende om samme emne. Så jeg vil anbefale du lukker den ene af dem.
Avatar billede allanjonas Nybegynder
06. juni 2011 - 14:04 #3
Jubbbiiiii, så nemt var det :)
Troede at plugin var som default i Firefox.
Men nu spiller det.

Takker.

Hilsen
Allan
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2011 - 19:15 #4
Lefty det se ud som du har kommet med de vise sren, så du skal lægge svar så tråden kan lukkes.
allanjonas husk at lukke den anden tråd om samme emne du hoppede ud af. Du kan se den under din profil "oprettede spørgsmål".
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2011 - 05:57 #5
Takker på forhånd!

Mvh.
Lefty