Avatar billede Renex Nybegynder
29. maj 2011 - 22:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Booter uden billed

Hey Eksperten ,.

Jeg har et lille problem ..
her i weekenden har jeg renset min computer fuldstændig, haft alle dele ude og renset dem 1 efter 1.

Nu har jeg så samlet den igen..

Jeg trykker på tænd knappen og den booter som den burde, men der kommer ikke noget billed..

Jeg har prøvet at:

Mit main GFX kort tænder ikke (FAN)
Min mates kort tænder men viser ikke noget billed og kører på max fan speed :s

Den virkede før jeg rensede den..

Jeg er lidt bange for at det er mit PCI-E slot der er fucked!

Nogen forslag ???

Mvh.

Renex
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. maj 2011 - 22:24 #1
Hvordan "renset"?
Avatar billede Renex Nybegynder
29. maj 2011 - 22:26 #2
Den er blevet renset blidt med kompressor , fjernet støv ..
Avatar billede noltus Novice
29. maj 2011 - 23:43 #3
Har de husket alle ledninger,også det ekstra strømstik til dit GFX?,prøv også at sætte kabinet højtaleren til og lyt efter hvor mange gange den bipper
Avatar billede Renex Nybegynder
30. maj 2011 - 08:17 #4
Jeg kan ikke lige huske om jeg fik sat det til.. Men kigger jeg lige på når jeg kommer hjem fra skole..
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2011 - 18:59 #5
Kompressor luft indeholder vand, så det er nok der dit problem ligger.
Avatar billede Renex Nybegynder
31. maj 2011 - 12:38 #6
Hey igen ,.

Jeg har fået den op og kører igen .. Havde den med ude ved en mate og testede alle tingene, men den var bare en løsforbindelse lader det til..
Avatar billede Renex Nybegynder
31. maj 2011 - 12:38 #7
Men mange tak for hjælpen alligevel :)
Avatar billede clb92 Nybegynder
01. juni 2011 - 16:30 #8
@john_stigers

Man kan få kompressor-hoveder med filter i... Men ja, som du siger skal man passe meget på med kompressor. Også med støvsuger, da det generer statisk elektricitet.
Avatar billede Renex Nybegynder
28. juni 2011 - 11:56 #9
Løsforbindelse