Avatar billede b_2404 Nybegynder
27. maj 2011 - 11:29 Der er 4 kommentarer

Formatering af Fujitsu siemens

Hej :)
jeg vil gerne formatere min fijutsu siemens med windows vista og jeg har prøvet at trykke på de forskellige ting når jeg starter min computer op men jeg kan ikke finde ud af det så jeg håber der er nogen der vil hjælpe mig... er der nogen der vil give mig en vejledning eller noget i den stil :) ?
Avatar billede Blandy Praktikant
27. maj 2011 - 11:42 #1
Du menr du vil formater og du har en skive med window vista på eller hvordan?

I så fald skal du bare smide skiven i, så vil den ofte selv finde dit medie, hvor du så bliver bedt om at trykke på en tast, hvis du vil starte fra cd'en. Eller skal du lige trykke f12 under opstart.
Avatar billede brian666 Nybegynder
27. maj 2011 - 11:43 #2
Har du ikke fået en recovery-disk med? Jeg mener ikke de anvender en seperat partition på harddisken som mange andre, hvor du netop kan fremkalde den med en F-tast under opstart.

Men har du prøvet F9, F10, F11 og F12? Det er typisk en af de taster man skal benytte.

Ingen af mine 2 Fujitsu-Siemens maskiner har dog sådan en partition.
Avatar billede Blandy Praktikant
27. maj 2011 - 11:43 #3
fik måske for hurtig sagt f12. Det er jo forskelligt efter hvad producent det er. Men der burde være en muligt for boot menu under opstart. se om der ikke står noget udner opstarten hvos du har mulighed for at vælge boot menu, eller boot device.
Avatar billede b_2404 Nybegynder
27. maj 2011 - 11:50 #4
Mange tak for hjælpen jeg mener der er en cd med så jeg prøver lige og kigge efter den når jeg kommer hjem :) ellers prøver jeg at kigge efter boot menu eller boot device