Avatar billede sploof Nybegynder
26. maj 2011 - 00:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

TV: intet signal.

Jeg har efter snart 4år uden tv i husstanden, fået foræret et gammelt 20" tv.

Jeg pluggede det i, og smed antennestikket i, men jeg kan slet ikke finde nogle kanaler.

Nu får jeg sikkert smidt i hovedet at jeg må have levet under en sten osv, men kan dette problem skyldes at der er "slukket" for det analog signal?

I så fald, skal jeg så have anskaffet mit en digital modtager eller hvordan hænger det sammen? Jeg skal selvfølgelig ikke udelukke, at det sagtens kan være tv som driller, men jeg tænke at jeg lige ville få dette på det rene.

På forhånd tak.
26. maj 2011 - 06:42 #1
... og det antenne går til din 'egen' husantenne ? I modsætning til et fællesantenneanlæg...

Hvis det er til din 'egen' antenne, kan du umiddelbart ikke brug det TV til nogen som helst...

Så skal du have denne box imellem ->
www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=5019&n=10

(Jeg har netop opsat to af disse i sommerhus - virker ganske fint - bedre billed end før med analog modtagelse - samme antenne!)
Avatar billede sploof Nybegynder
26. maj 2011 - 07:23 #2
Ja, altså jeg bor i lejlighed, men har ikke fællesantenne. Yousee (kabeltv) var ude i sin tid, og sætte det op.

Men det er måske lidt meget at invistere i sådan en box, når tv'et ikke er så meget værd.

Det må vente til jeg får købt mig et helt nyt.

Men tusind tak. Du må meget gerne lige smide et svar.
26. maj 2011 - 07:57 #3
Ping...