Avatar billede kla0005 Nybegynder
25. maj 2011 - 10:23 Der er 5 kommentarer

iFrame basseret Javascript!

Hej folk.

1. Hvis jeg har et iframe, hvori jeg vil markere noget tekst automatisk med javascript, hvordan skal jeg gøre det? F.eks. at markere "billeder" hvis det er google der er i mit iframe?

2. Hvis jeg nu selv markerede noget i det iFrame, hvordan kan jeg så med Javascript "få" det jeg har markeret, som tekst?

3. Hvis jeg nu propper f.eks. hjemmesiden "arto.com" i mit iframe. Nu bruger jeg Arto, da de bruger en iframe breaker, hvordan kan jeg disable denne breaker, så Arto, ikke har mulighed for at slippe ud af mit iFrame?

Håber jeg kan få besvaret mine spørgsmål!
På forhånd tak!
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2011 - 10:34 #1
Du kan ikke scripte på tværs af domains.
Avatar billede kla0005 Nybegynder
25. maj 2011 - 10:55 #2
Har set folk gøre det via. iFrame.
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2011 - 11:00 #3
Så giv os et link så vi kan finde inspiration i deres kode.
Avatar billede kla0005 Nybegynder
25. maj 2011 - 11:05 #4
Så hellere vente på en med erfaring, som kan give mig et konkret svar på mit spørgsmål, og samtidig kunne forklare hvorfor det er man gør sådan. :)
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2011 - 11:34 #5
Så kommer du til at vente i lang tid - tag et kig på de utallige spørgsmål om netop cross domain javascript her på Eksperten hvis du er i tvivl om min påstand.