Avatar billede Say-it Nybegynder
24. maj 2011 - 17:11 Der er 8 kommentarer

Kan du lave Applikationer til iphone / HTC

Hvis du kan lave applikationer til hhv. iphone / HTC har jeg et par opgaver jeg skal have løst.

Send gerne en mail med linjer til info@say-it.dk, så skal jeg nok svare med en mere konkret opgavebeskrivelse.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. maj 2011 - 17:16 #1
HTC er et vidt begreb.

HTC laver telefoner og bruger andre firmaers styresystem bl.a. Android og Windows Phone.
Avatar billede Say-it Nybegynder
24. maj 2011 - 17:35 #2
Det er til android jeg tænker
Avatar billede renevn Praktikant
24. maj 2011 - 19:29 #3
Hvorfor prøver du ikke selv?

Prøv dette link, hvis ikke det alt for avanceret så kommer du langt med denne her!

http://www.seattleclouds.com/
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. maj 2011 - 19:42 #4
Den du linker til koster jo så 99$ i oprettelsesgebyr og så 9,99$ pr. måned. Og der kan man kun lave 1 app.

--
Desuden mener jeg ikke svar bør bruges når man ikke har "den endelig løsning", det skal kun bruges når det ikke kan diskuteres om svaret kan bruges efter min mening. Nu vil andre der kigger på listen jo tro at hans problem er løst.
Avatar billede Lukic Nybegynder
24. maj 2011 - 20:04 #5
Hej heinzdmx

Hvis du sende mig en mail på saucer@gmail.com med lidt mere info om projektet så vil jeg godt komme med et bud til dig.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
24. maj 2011 - 20:05 #6
@Lukic
Jeg er ikke opretter af spørgsmålet... :)
Avatar billede Say-it Nybegynder
24. maj 2011 - 20:06 #7
Mit problem er ikke løst! Hvis jeg havde tid og interesse i selv at lave applikationen ville jeg jo heller ikke spørge om der var andre der ville herinde :-)

Jeg har som sagt et par opgaver jeg skal have løst
Avatar billede Say-it Nybegynder
24. maj 2011 - 20:15 #8
Jeg har sendt dig en mail