Avatar billede glvi93 Nybegynder
23. maj 2011 - 20:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bruge et program til et andet program

Hej alle.
Jeg har 2 programmer som jeg gerne vil have til at fungerer sammen. Altså den ene er en simpel lommeregner fx windows lommeregner, men jeg vil kun have dens udregning, altså de tal den giver som resultat. Udregningen vil jeg gerne have til at gå til et andet program som så bliver brugt til en videre udregning, hvordan kan det gøres?
Avatar billede Laes Nybegynder
23. maj 2011 - 21:23 #1
Hmm. nu er jeg ikke helt med på hvad du konkret mener , men lyder som en opgave excel kan klare?

Kan du uddybe hvad du gerne vil med det ?
Avatar billede glvi93 Nybegynder
24. maj 2011 - 11:32 #2
Det er faktisk et program som kan måle bpm, på en sang, også et andet program som skal måle hz på sangen, også skal jeg lave et program som anslår hvilke sange der kunne ligne den med hensyn til bpm og hz, altså et program som skal kunne måle hvilken slags musik man kan lide.
Avatar billede Laes Nybegynder
24. maj 2011 - 21:26 #3
ok, lyder særdeles spændende.. men det var langt fra det jeg regnede med..
Avatar billede glvi93 Nybegynder
27. maj 2011 - 16:21 #4
vil prøve at finde en anden metode.
Avatar billede glvi93 Nybegynder
27. maj 2011 - 16:21 #5
svar