Avatar billede mikkeltheman Nybegynder
23. maj 2011 - 18:27 Der er 1 kommentar

Sende nyhed og billed til facebook profil er det muligt

Hej jeg har en ven som har et blog, han skriver 10-50 linier og inkludere et billed også lancerer han det til sine læsere. Men er det muligt at han automatisk på sin blog kan få sine indlæg fra facebook vist med billed og tekst ?? så kan han jo klare begge på engang med et enkelt skriveri, istedet for skrive det samme på facebook og blog.  Det vil sige han logger på sin facebook og skriver artikel og vedhæfter et billed og sender det ud til sine læsere samtidig bliver den også sendt på hans hjemmeside??  på siden skal han kunne vise sine sidste 20 indlæg og rulle fra nye indlæg til gammel. Er det muligt ??
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
23. maj 2011 - 18:37 #1
Det er nok nemmere den anden vej rundt, at din ven laver et indlæg på siden side og så sender det ud på Facebook.

Hvorvidt det kan laves så det køre helt som i vil ved jeg ikke, men jeg ville tage et kig på:
http://developers.facebook.com/docs/guides/web/

Hvis jeg var jer.