Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
31. juli 2001 - 21:43 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

IIS 5 problemer

Heysa jeg har heletiden problemer med min IIS 5 webserver, jeg får konstant en 500 internal server error hvis jeg prøver at køre mine sider, problemet opstår dog ikke hvis jeg uploader til mit hotel nogen ideer?
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
31. juli 2001 - 21:45 #1
afinstallere IIS og installer igen .. tjek rettighederne på filerne
Avatar billede dr.m Nybegynder
31. juli 2001 - 21:45 #2
Reinstall SP2
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
31. juli 2001 - 21:47 #3
gider jeg ikke, filerne har sku da alle rettigheder, det var efter inst. af iis at fejlen kom, kom nu det med at genisnt er sku for tamt....må da være en løsning.....
Avatar billede darkmoon Nybegynder
31. juli 2001 - 23:03 #4
en løsning ? på M$ platform ? ..hmmm ;) Er der noget scriptvæsen på dine sider ?
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
31. juli 2001 - 23:05 #5
scriptvæsen?
Avatar billede darkmoon Nybegynder
31. juli 2001 - 23:07 #6
asp eller lign. eller det alm. dumme html sider ?
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
31. juli 2001 - 23:08 #7
det er ASP ellers ville jeg ikke køre det lokalt på en webserver vel /:
Avatar billede darkmoon Nybegynder
31. juli 2001 - 23:15 #8
jammen så er der vel en fejl i dit asp halløj, alm. html sider skulle ikke gi en fejl 500...
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
31. juli 2001 - 23:17 #9
Det er det som er vildt wack, på mit hotel er der ingen fejl her køre den scriptet uden fejl.....
Avatar billede darkmoon Nybegynder
31. juli 2001 - 23:25 #10
jammen så vil jeg sige (som andre før mig) ..check dine rettigheder og/eller installer IIS  igen.
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
31. juli 2001 - 23:26 #11
damn, det er da vildt, nåå jeg vil rode lidt med det, men geninst, er udelukket og alle rettigheder findes nåå fuck det i får point
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
31. juli 2001 - 23:26 #12
damn, det er da vildt, nåå jeg vil rode lidt med det, men geninst, er udelukket og alle rettigheder findes nåå fuck det i får point
Avatar billede darkmoon Nybegynder
31. juli 2001 - 23:30 #13
hey det er M$, what else can u expect :)
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
31. juli 2001 - 23:32 #14
true, men jeg har aldrig haft problemer med det før, sådan noget lort, men chiliasp på en apache server er nu dårligere /:
Avatar billede darkmoon Nybegynder
31. juli 2001 - 23:41 #15
heheh, hvem faen vil da også køre chilliasp når man kan lave det samme i php :)
Avatar billede lalulala_lalalala Nybegynder
31. juli 2001 - 23:42 #16
nu er jeg jo inde i ASP\'n ikke (;  dèr
Avatar billede burningice Nybegynder
01. august 2001 - 16:16 #17
du kunne jo starte med at slå friendly http errors fra i din browser!!!!! på den måde kan du se hvad det er der fejler på siden. Det kan jo være fordi at du prøve at bruge en komponent som ikke er installeret på din webserver, men på webhotellet!