Avatar billede kerbs Novice
22. maj 2011 - 17:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

AppleTV 2.g - Kan den finde min WD eksterne harddisk?

Hej Eksperter ;)

Jeg har købt en Router, D-Link 655 i forbindelse med jeg fik fibernet, og pludselig øjnede jeg muligheden for at tilslutte min Western Digital Essential Book til min nye router, så den kan fungere som netværksharddisk..

Eneste grund til dette, var at jeg ville kunne se film fra harddisken, på mit AppleTV 2g.

Men hvordan fungere dette?

Jeg har installeret shareport på PCen, og kan jo derfor godt bruge harddisken på computeren, men er det overhovedet muligt at gøre det på mit AppleTV?

Mvh. Thomas
Avatar billede egonspock Seniormester
22. maj 2011 - 18:08 #1
Normalt kan AppleTV2 kun vise dig hvad der er i den iTunes, du har kørende. Hvis det ikke er nok for dig, så kan du overveje at jailbreake den, med de risici det nu indebærer (hvis ikke så galt mange i forhold til en iPhone).

Du skal altså blot have importeret alle dine film til iTunes, og du kan sagtens lægge din iTunes-folder på den nye disk, men iTunes skal være kørende.
Avatar billede kerbs Novice
22. maj 2011 - 18:18 #2
Jamen den er jailbreaket, så det er ikke problemet, og har lagt XMBC på den - og så ville jeg jo finde harddisken derinde..

Så burde det nemlig ikke være nødvendigt med Itunes overhovedet.
Avatar billede kerbs Novice
24. juni 2011 - 20:15 #3
Nå, lukker her, ingen løsning.