Avatar billede mgn_online Nybegynder
21. maj 2011 - 18:20 Der er 3 kommentarer

Min Store Drøm - Frømandskorpset

Hej

For nogle år siden sendte DR et dokumentarprogram der hed "Min Store Drøm - Frømandskorpset". Jeg har ledt over alt på nettet og den eksisterer ikke. Heller ikke på dr's arkiv som jeg også har haft kontakt med.

Nogle der har en kopi af serien liggende?

MvH

mgn_online.
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2011 - 20:24 #1
Kontakt DR pr. e-mail og spørg om et direkte link, de har det!

Men rigtigt, det er ikke til at finde, via deres hjemmeside. Men Ok! DR roder rundt i alt muligt.
Avatar billede 1ti1 Nybegynder
21. maj 2011 - 22:15 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
22. maj 2011 - 07:14 #3
Sad også og tænkte på "Eliten" men den udsendelse er vel noget ældre (1993)?
Søger man på  Min Store Drøm - Frømandskorpset er den vel fra 2007.