Avatar billede nikolajs12 Nybegynder
19. maj 2011 - 09:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anbefal en VPS

Hej

Jeg har pt. en vps ved site5.com, til 250kr i måneden.

Jeg er dog ved at være ret træt af deres system, siden fungerer fint og supportten er helt i top og døgnet rundt. Deres kontrolpanel er utrolig langsom, og jeg kan ikke tilgå nogle af funktioner fra min skole, da de åbenbart kører på en masse underlige porte.

Så søger en ny VPS, selvfølgelig hostet i EU gerne Danmark.

Jeg vil foretrække at de står for adminstrationen, så jeg bare kan oprette en ticket, installer dit, installer dat, og så gør de det for mig.

Mit budget er det samme som nu 250kr per måned.
Avatar billede nikolajs12 Nybegynder
19. maj 2011 - 09:43 #1
Og så skal der være mulighed for 1-3 månedlig betaling, så jeg kan teste det ført, har ikke råd til at smide 3000,- ud for et år.
Avatar billede Uniku Nybegynder
20. maj 2011 - 09:21 #2
Du kan prøve at kigge på www.glesys.com (svensk).

Jeg har først lige tilmeldt mig deres vps-service her for en uge siden, så service osv. kan jeg ikke udtale mig om.

Men de har mange forskellige muligheder for opgradering og hvis du bare vil se om det er noget for dig, koster den billigste konstellation omkring 45 kr./md.
Avatar billede nikolajs12 Nybegynder
23. maj 2011 - 10:35 #3
Det er ikke det jeg søger, jeg søger ikke et sted hvor jeg selv skal stå for installationen, men et sted der klarer alt for mig.