Avatar billede themightylarsen Nybegynder
19. maj 2011 - 00:06 Der er 6 kommentarer

Program til installation af flere programmer!!!!

har ledt og ledt efter et program der kan installere flere programmer samtidig. altså på den måde at man åbner sin installations fil (lavet med det program jeg søger) og her får man så en liste over flere programmer man vil installere, (ku være winamp, teamviewer ect)når man så har valgt de programmer man vil installere så kører processen automatisk og når den er færdig skulle de valgte programmer være installeret.. skal bruges til hurtig installation af de samme programmer på forskellige pcer altså programmmer der skal installeres som standard efter en clean windows install.. hjælp findes sådan nogle programmer overhovedet, ville jo gøre det hele lettere. 200 point i puljen.. HJÆLP:...
Avatar billede themightylarsen Nybegynder
19. maj 2011 - 00:07 #1
SKAL siges at det skal installere de valgte filer direkte fra exe filer og ikke zipped files!!!
Avatar billede Blueeyez Mester
19. maj 2011 - 08:29 #2
Vil du igennem programmernes installationer eller ej?
Avatar billede themightylarsen Nybegynder
19. maj 2011 - 08:34 #3
Både og, er først og fremmest int. I navne på nogle programmer så må jeg afprøve dem derfra...
Avatar billede Blueeyez Mester
19. maj 2011 - 08:42 #4
Altså det jeg kan give dig nu og her er lidt kode til en batch fil:

START C:\test\ccsetup306
pause
START C:\test\simsetup
pause
START C:\test\ccsetup306
pause

kravet er du smider mappen med installationer og den ene batch fil i C: (Mappen hedder test i dette tilfælde) og derefter så vil du skulle trykke på en vilkårlig test hvergang du er færdig med en installation, jeg leder stadig efter flere kommandoer så den kan blive mere handy, men det er en begyndelse ;)
Avatar billede chalde Seniormester
19. maj 2011 - 08:44 #5
Avatar billede 220661 Ekspert
19. maj 2011 - 22:57 #6
#5 Rigtig smart tool.
Eneste jeg kunne sætte en finger på, er måske at man ikke kan vælge hvilken destination man vil installere på. Den installerer på c drevet.
Havde måske været smart hvis man kunne vælge drev. Der er mange gode programmer med i udvalget.
Eller har jeg overset noget chalde?