Avatar billede mathias666 Nybegynder
16. maj 2011 - 18:10 Der er 14 kommentarer

Win 7 security 2011 kan ikke afinstalleres og viser konstante advarsler

Win 7 security 2011 er pludselig blevet installeret på min computer, og kan ikke afinstalleres. Programmet viser konstant advarsler om at min computer er inficeret med diverse virusser. Det har blokeret min internet adgang, så jeg bruger pt. en anden computer.

Jeg har som virusprogram Mcfee (betalt version)

Nogle der kan hjælpe med at få programmet fjernet?

Ps. Jeg står og skal til eksamen indenfor 2 uger, og alle mine noter er på computeren uden harddisk back-up. Er det klogt at lave en nu? eller flytter virussen så bare med over til den enhed jeg laver backup til?
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. maj 2011 - 18:19 #1
Tja! du har fået et meget stort PROBLEM:-(
det program har jo en eller anden sagt ja til at instalere.
det er meget svært at komme til livs.
Avatar billede mathias666 Nybegynder
16. maj 2011 - 18:34 #2
Ja ved godt installationen på en eller anden måde er blevet aktiveret. Har du evt. nogle løsningsforslag? det lyder til du kender proceduren?
Avatar billede jhsg Nybegynder
16. maj 2011 - 18:42 #3
Find eller download en Linux distr. F.eks. Ubuntu.
Kør maskinen fra cd-en uden at installere.
Du har så adgang til dine filer (noter) i Win-biblioteket og kan downloade dem til noget eksternt. Hd. eller Usb-dongle.
Det løser dit akutte problem, men fjerner ikke dit Win-skrammel.
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. maj 2011 - 18:44 #4
Nej der kom en bekendt med sin Pc hvor han troede at det var et Microsoft program jeg brugte 2dag på alle de løsninger jeg kunne google uden resultat det endte med at jeg satte harddisken til et USB stik og hentede vigtige filer omformaterede og lagde et nyt styreprogram på.der var ingen virus på nogle af filerne. men det kan jo være at nogle af løsningerne ville have hjulpet men de er meget omfattende.
Avatar billede jhsg Nybegynder
16. maj 2011 - 18:48 #5
En link til howto fjernelse af Win7 Security 2011:
http://www.spywarefri.dk/forum/viewthread/79809/
Avatar billede mathias666 Nybegynder
16. maj 2011 - 18:53 #6
Mange tak, jeg skriver igen ved evt. problemer:D
Avatar billede mathias666 Nybegynder
16. maj 2011 - 19:12 #7
Kan ikke hente programmet linket viser, da det ikke er muligt at gå på nettet, fra den inficerede computer..
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. maj 2011 - 19:24 #8
Prøv at hente dette.print det ud sæt dig ved den inficerede pc. og se om du kan gennemføre det
http://www.spywarefri.dk/forum/viewreply/503051/
Avatar billede mathias666 Nybegynder
16. maj 2011 - 19:34 #10
jeg vil prøve jeres forslag:D

hvad mener du med sakset?
Avatar billede store-morten Ekspert
16. maj 2011 - 19:40 #11
Nederst i det første link fra "spywarefri.dk" står der "kopieret fra... og link"
16. maj 2011 - 20:33 #12
Meget letterer ? ->
... fejlsikker tilstand - Systemgendannelse !!! et par dage bagud...
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2011 - 20:58 #13
#12 er nok den bedste løsning indtil videre!
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. maj 2011 - 21:09 #14
Ja var det bare så let?