Avatar billede kimsondergaard Nybegynder
16. maj 2011 - 10:58 Der er 4 kommentarer

HP ENVY 17-1195eo

Hej Eksperter :)

Jeg overvejer denne computer HP ENVY 17-1195eo
Men har dårlige erfaringer med HP. dels larm. og varme.
Så vil høre om der er nogen som har en af samme model som vil give mig en vurdering af computeren, om den er værd at satse på. og hvor stabil den er.

Kim
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
16. maj 2011 - 11:05 #1
Jeg har haft en Envy i nogle måneder. Jeg synes den er lækker og bygget i kvalitetsmaterialer.

Dog bliver den absurd varm ved blæserporten når man spiller - og faktisk også ofte når den bare udsættes for moderat belastning. Vi taler "av mine fingre og er bekymret for maskinen"-varm og ikke bare bærbar-lun. Så ja, du vil opleve noget blæserstøj.

Modellen er fra dec 2010 dvs. før de nye Sandy Bridge processorer fra Intel så jeg ved ikke om det er blevet lidt bedre, men det virker som om det er selve designet der gør det.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
16. maj 2011 - 11:06 #2
PS: Den er stabil og skærm + tastatur er rigtigt godt.
Avatar billede haverslev Novice
16. maj 2011 - 12:51 #3
Temperaturen har altid været et problem på ENVY modellerene, uanset om det er 15" eller 17" modellerne.

Tag et kig her, der er temp. helt oppe over 40 gr. c på oversiden.

Se under Temperature:
http://www.notebookcheck.net/Review-HP-Envy-17-1190eg-Notebook.49612.0.html
Avatar billede kimsondergaard Nybegynder
16. maj 2011 - 22:36 #4
Hva så når som det også bliver nævne at det er en 32nm Sandy bridge Cpu ?