Avatar billede iansi Nybegynder
16. maj 2011 - 01:45 Der er 3 kommentarer

antivirus

Hej
Jeg deaktiverede nogle startprogrammer og derefter kan jeg ikke opdatere min avast internet security, og jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg kan aktivere min antivirus, der kommer noglegange en fejlmelding med nr. 0x80070005.
Jeg har også fået avast til at sende mig min aktiveringskode, men den vil heller ikke åbne?Jeg kan heller ikke slå den til i windows sikkerhedscenter, jeg får hvergang svar om "file system shield proveder not found??
Avatar billede Flemming63 Juniormester
16. maj 2011 - 04:01 #1
Fejl 40
16. maj 2011 - 06:41 #2
Velkommen til E. ...

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Under kategorien
"Firewalls" "Generelt on professionelle firewalls" ?

---

Systemgendannelse til FØR du pillede!
Avatar billede Blueeyez Mester
16. maj 2011 - 08:39 #3
hvis du har deaktiveret et start program så gå ned i start og så i kør (Hvis det er Vista / 7 så kan du bruge søgefeltet som kør) og så skriver du msconfig og så vil der poppe et vindue frem og der i er en knap der hedder start, derinde kan du aktivere/deaktivere sart programmer.. der er os flere og du bør nok kigge alle igennem  grundigt så du får kigget det godt igennem