Avatar billede hollow Nybegynder
13. maj 2011 - 19:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DNS på dandomain

Hej jeg står med en opgave for en person som har en server hos one.com

Personen har 3 domæner hos dandomain som han gerne vil have til at pege ind mod hans server hos one.com.

Hvad skal man gøre for at dette kan lade sig gøre.

På forhånd tak
Avatar billede wanze Nybegynder
13. maj 2011 - 20:14 #1
Han skal logge ind hos DanDomain og få hans domæner til at pege på en IP hos One.com. Hvordan du gør det hos DanDomain er beskrevet her: http://www.dandomain.dk/support/domaine/urldns.html

Dog skal du først vide, hvilken IP den skal forwardes til. Det er garanteret noget du kan finde informationer omkring, når du logger ind på One.com.
Avatar billede hollow Nybegynder
13. maj 2011 - 22:38 #2
Det er super :) tak skal du have. Smid et svar
Avatar billede wanze Nybegynder
14. maj 2011 - 17:02 #3
Velbekomme! :)